4 februar UL jentene

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Noen som klarer å sove i natt eller? Tipper at jeg er den med OUL sist på dagen, fått time 18:30.... Det blir en laaang natt og dag i morgen. Tror jeg må satse på b-stress vitaminer og varm melk i kveld for å få ro i sjela. Har ikke vært så nysgjerrig de andre svangerskapene, skulle tro det var vår første, kanskje fordi det er vår siste?

Mange som skal i morgen! Jeg kommer til å surfe her inne for å se hvordan det går med dere andre! Noen fler som ikke får ro på soemrfuglene i kveld?

Masse masse lykek til i morgen :)
Det var nå sent å ha time til ul?
Håper du finner roen og får sovet ut og er godt uthvilt til i morgen kveld :)

Så spent på dine vegne! Særlig siden du har 2 gutter og jeg har 2 gutter. Så spent på om vi får trio eller om tuppa kommer i heimen. Lykke lykke til i morgen!

Så spent på dine vegne! Særlig siden du har 2 gutter og jeg har 2 gutter. Så spent på om vi får trio eller om tuppa kommer i heimen. Lykke lykke til i morgen!
Ja ikke sant! Begge deler er helt topp- men det hadde vært gøy om mannen min fikk "pappajenta si"!

Masse lykke til til alle sammen :)
Var sent du hadde time ja GIZOM,håper natten og ikkje minst dagen i morgen går fort for deg :)

Jeg skal nok først. 8.30.. holdet på å bli gal. . Kjennes ut som da jeg skulle ha oppkjøring for en gjeng med år siden. Skikkelig nervøs. .

Lykke til alle dere som har UL i morra! Hold ut ventetimene :-) Heg må vente til torsdag..... :-)

Jeg skal også i morgen, har time 10.30! Gleder meg masse masse, men skal nok få sove i natt! Er så sliten at jeg kunne sovnet hvor som helst så :p

Da var det som fryktet, etter enda en ul drøm hvor det dukket opp en jentebaby, ligger jeg må våken og klokka er bare kvart på tre- litt vel tidlig å stå opp....

Lykke til i dag!

Jeg har time klokka 16 i dag, veldig spent :)
Vi har blitt enige om at vi ikke skal vite kjønn denne gangen da, kjenner at jeg er veldig usikker på den beslutningen, men det gjør det jo definitivt ekstra spennende :)

Masse lykke til til alle sammen :)
Gleder meg til oppdatering fra dere alle :)

Back
Topp