4 dager....

Niceday

Forumet er livet
...om 4 dager skal jeg begynne å jobbe igjen,etter 10mnd sykmeldt - gruer meg helt syyyyyykt mye!! Men må tilbake føler jeg, kan ikke gå hjemme lengre. Og ikke har jeg klart å finne meg noen ny jobb heller[:(]

...om 4 dager flytter eksen! sitter her med blanda følelser, d skal bli utrolig godt å få han ut og kunne begynne med den nye hverdagen....men igjen så gruer jeg meg til å være alene med ungene og alt dette også, var jo absolutt ikke d som var planen vår når vi fikk ungene!!! så vet ikke om jeg skal juble eller gråte nå[&:] (vet jo at d er til beste for alle at ting er som de er nå, og d var jo jeg som tok valget også) Håper bare jeg skal klare meg alene, klare å sitte med huset og alt dette for meg selv!

huff da... sikkert ikke lett nei...

MEN;;;;;; jeg tror du kommer til å klare det mega bra jeg!!!!!!!!!

det går helt sikkert bra skal du se[:)] litt tøft at du fikk begge deler på samme dag sikkert, men like greit å hoppe i det kanskje....-hvis man skal prøve å fokusere på det positive...
jeg ønske deg lykke til, og håper det går myyyye bedre en det du kjenner i magen akkurat nå[:)][:)]

Lykke til[:)] Går nok bra skal du se.

Masse lykke til snuppa [:)] Det går nok bra skal du se. Bare rop ut hvis du sitter alene en kveld eller hva som helst, jeg er bare 10 min unna.
Kjempestor klem.

Takk for gode ord....gruer meg sykt i grunnen!
planen var jo at eksen skulle flytte 15.jan men dette ble flyttet etter jeg hadde vært hos legen og "godkjennt" oppstart 1.feb...hadde jeg visst d kom på samme dag da, så hadde jeg nok flyttet oppstarten på jobb ett par uker.....

ORIGINAL: LilleBølla

Lykke til[:)] Går nok bra skal du se.

Dette klarer du bra,snuppa[:)]
Sikkert litt uvant i starten, men etter hvert som du kommer inn i rutinene så går det (nesten) av seg selv[;)]
Lykke til[:)]

ORIGINAL: Molsy

Masse lykke til snuppa [:)] Det går nok bra skal du se. Bare rop ut hvis du sitter alene en kveld eller hva som helst, jeg er bare 10 min unna.
Kjempestor klem.

Gikk over ALL forventning.....

Kom på jobb mandag morgen, ble møtt av at d satt ei ukjennt dame på plassen min og alle tingene mine sto ei pappeske....ventet på sjefen og lurte på hva i alle dager dette var!
Kom på kontoret og vi pratet litt om hvordan d ville bli med meg i jobb og slikt, så sa han plutselig at vi må jo finne en ny plass til deg og jeg har tenkt å plassere deg på PDMS (3D tegning på data).....JIPPI sier jeg da!!!

Så jeg fikk da ny plass, nye kollegaer OG nye arbeidsoppgaver - som å begynne i en ny jobb jooooo [:D][:D]
Denne uka har jeg jobbet 3 dager og jeg har gledet meg til å gå på jobb, ikke som før der jeg grudde meg en uke i forkant for noen timer på kontoret....

På hjemmebane går d også bra, har vært alene med ungene 24/7 siden mandag og jeg ELSKER d....ikke er d krangling, ikke noen som roter, klager, er sure ell noe - DEILIIIIIIG! Har så mye lengre tålmodighet og er i så mye bedre humør nå!!
Får bare håpe C kommer og henter d siste av rotet sitt her hjemme nå, så jeg får begynnt å fått litt mer orden på ting....rundvasker hvert eneste rom og rydder i alle skap og skuffer om dagene, hærlig å få alt slik JEG vil ha d[:D][:D][:D]

så godt å høre at det gikk så fint[:)][:)]det må jo bare være deilig[:)][:)]

hørtes ut som du har det riktig så bra nå vennen[:D][:D] godt for dere det.

ORIGINAL: Minimeg

Så flott at du ble flytta på jobben da!!! Det var jo det du ville.[:D]
Og på hjemmebane, SUPERT!!!!!

ORIGINAL: Minimeg

Så flott at du ble flytta på jobben da!!! Det var jo det du ville.[:D]
Og på hjemmebane, SUPERT!!!!!

Back
Topp