4 dager!!!!!!

babytutta

Forumet er livet
herregud....er det ikke mere...
så på tickeren min nå: 4 DAGER IGJEN TIL FORUNDERSØKELSE......shit[:D]

er jo over midnatt nå, så teller fra lørdag..men gurimalla.. skal på jobb i mårra, søndag ryker med til å ha besøk av en skokk tantegutter å jobbe i huset,skal jobbe hjemme i eksamensgruppe mandag, laaang dag på skolen tirsdag så stikker vi til Bergen etterpå, så onsdag er vi i ilden...phu
høres ut som myyye mere enn 4 dager ja...svetter jeg nå. er alvor dette jah[:D] gleder meg slik til å få vite når vi skal starte opp med alt mulig[8|]

nei nå får jeg til sengs...snakkes i mårra..natta alle sammen (som ikke er her haha)

*svoooosj*     - så fort går det [:D]

hehe ja det går superfort...plutselig liksom;)

OMG! hvor tiden flyr!
er såå spent på dine vegne...
tenker det kribler godt i kroppen nå?![;)]
ikke lenge igjen nå!

og nå er det bare 3!!
det er så gøy å telle ned! håper dagene går fort, og det gjør de nok [:)]

tenk 3!!!!!!
hehe

ja kribler fælt nå...er litt nervøs å. skal bli godt få en ny dato å se frem til[:)]

Så spennende. Er det ikke deilig at det endelig skal skje noe?
Masse lykke til! Du er itrygge hender da[:)]

det er så deeeeeilig ja... endelig[:)]

kommer ikke til å sove nei....
har lest så masse om dette og snakket med folk her inne, så føler jeg har en viss peil på hva som skal skje.
det jeg er spent på er når vi evt får komt i gang. de to andre her inne som har vært på Haukeland nå har fått ringt inn allerede neste mens, og får jeg det, så skal jeg ringe inn om 1 uke eller 2[:D] så er vi i gang.
er sååå glad nå. bare i morgen, så drar vi tirsdag. onsdag er det bare litt julehandel så rett på KK...omg[:D]

ja seff skal jeg ha på frys....er jo en mega sjans det da[:)]

skal egentlig ha mensen onsdag jeg etter slik som forrige syklus var, så håper jo på det da så jeg kommer i gang med en gang...meeen tror jeg hadde el rundt fredag nå som var og i tilfelle så kommer ikke mensen enda.. men er jo ikke sikker så håper virkelig den kommer fort som f*** etter onsdag da.
de siste 3 syklusene mine har vært på 41,32 og 29 dager...onsdag er jeg på dag 32...så spørs når den kommer da[8|]
blir vel ikke rugerer til jul da??? skal vel ikke begynne med medisiner før dag 21 i syklus og så skal vi jo gå på disse i noen uker....tror ikke vi rekker det da?? er kun 1 mnd til julafta idag jo...blir nok januar tror jeg.

ORIGINAL: bulla

Å ja.. nei da blir det vel ikke uttak før Jul på dere nei.

Vi satser på kort regime vi,dvs ingen nedregulering,bare rett på eggstimulering,
siden problemet er gutta til mannen og forholdene i livmoren min ser bra ut,(gjorde det hvertfall i mars
da vi var hos gyn)hvertfall er det den forløpige planen,vi får se[;)]..
Blir det senere så blir det senere.. det er lys i enden av tunellen uansett [:)]

Klem fra Bulla

woooow-... ehhh forresten så er ikke problemet hos meg da?? kan det hende vi slipper all den medisineringa mi da?? shit.
problemet er svømmerne hans, de er på frys...
åååh nå fikk jeg nesten litt forhåpninger.
omg[:D]

BUUULLLLLAAAA!!!!!!!!!!!!???????????????

nå er jeg sååå spent... bare antatt at jeg må slik som alle andre jeg[:)]

her skal jeg jo på sjekk onsdag, men rekner med at alt er som det skal være----trodde alle måtte gjennom slike medisin greier??
nå er jeg spent...bulllla mi svar da????

ok..jaja.. må sikkert gjennom vanlig forsøk, gjør ikke noe det da, bar elitt kjipt at det tar lenger tid og blir full i hormoner[:D]
kan høre med de...gidder ikke begynne dikkedere med de på Haukeland...hehe, men rart vi må ha så mye medisiner om det ikke er nødvendig.
så man kan begynne rett på eggstimuli da?? hmm...

jeg er så spent på onsdagen, får vite hele forløpet da..kanskje allerede uka for uttak og innsett...er så spennende.. kan tenke meg at det blir en laaang venting etterpå ja.
håper bare at dette gir oss en baby, er så mye en må gjennom for å få den spira.. blir sååå glad hver gang noen her inne tester pos[:D]
uansett kan det jo hende vi havner i samme terminforum er vi heldige hehe

takk...rekner med vi kommer seint hjem, men ikke så seint at jeg ikke skal inn her tror jeg hehe..om ikke så kommer det en rapport så fort jeg veit.. må diskutere med sambo om vi skal gå ut med dato for uttakk og innsett..men får se.. tror noen veninner av meg som er her er klar over hvem jeg er og tror at jeg ikke veit det hehe (innvikla ja, men er noen "lokale" her inne, og jeg har vært ganske annonym , men det kan hende de har funnet det ut da, lest innlegga mine osv..ikke vanskelig å sette sammen to og to her inne akkurat)
klarer nok ikke holde munn nei[:D]

takk alle sammen.. nå er det 2 dager ja..
er nervøs jeg nå..hehe

skal selfølgelig legge inn en melding på om det blir kjapt over jul eller ikke...en pm kan heller sendes ja;)

Back
Topp