4 dager uten lille min

mammaannmari

Glad i forumet
Jeg hadde behov for kurs i forbindelse med ny jobben min. Derfor har jeg vært så heldig å få til å dra til Oslo å kurse meg. Kurset er kjempebra og jeg har lært en masse og har fått masse inspirasjon for å selge mer [:)] Jeg er kjempeglad for å ha fått denne muligheten.

Så kommer det store men'et. Men da måtte jeg reise fra lille min i hele 4 dager. JEG SAVNER HAN ! Så mye. Hele tiden. Tenker på ham å ringer hjem hele tiden. Høne mor delux[:)] han holder på å få 4 nye tenner nå, på en gang stakkar[:'(] og har mye magevondt. Han savner mamman sin, på morgen kryper han inn på soverommet vårt å leter etter meg, ser på pappan og sier mamma. Igår måtte pappan hente tidligere i bhg, han var rett å slett ikke i form, sikkert pga tennene.

Huff, det gjør vondt i mamma hjertet, dette er tøft[:(]. Men han har det veldig bra med pappan, han elsker sin spøkefulle pappa som alltid har tid å leke og erte[:D] Han savner nok mamma kos og selfølgelig puppen. Her er litt av poenget mitt. Jeg har full pupp[8D] og jeg tenker slutte amme nå, tenker det er en fin anledning når jeg er borte så lenge. Prøver håndmelke litt på kvelden for å ta bort litt av trykket og det er forsåvidt greit. Men hvor lenge går det for melken blir borte? [8|] Vil helst ikke ha mer melk når jeg kommer hjem, da har vi liksom ikke annet valg enn å slutte å amme. Dette er selfølgelig ikke opp til meg, men hvor lang tid brukte dere?

Oj dette ble visst langt, takk for at du gadd lese.
Jeg som alle andre har en hektisk hverdag, og har lite tid til innlegg, men jeg er inne å leser nesten hver dag[:)]
Det var dagens syt og oppdatering fra meg.

før all melka er bort kan faktisk ta alt fra noen dager til mnd. men vist du håndmelka litt hvr dag så minka produksjonen gradvis og da trur e lokta minka oxo slik at han ikke merka sann lokta av d.
Håper du får d te :)

Lykke te me kurset[:D]

Huff! Skjønner godt at du savner gullet ditt! Men som du sier, det er bra for deg å få det kurset, en god anledning til å slutte å amme, pluss at pappaen har sikkert også godt av å virkelig klare seg litt alene[;)]

Aner ikke hvor lang tid det tar med melken, her ammes det to ganger i døgnet enda. Lykke til iallefall[:)]

Back
Topp