4 dager til påskeferie!!

Lovja

Glad i forumet
Og det skal bli såå deilig!!!

Men jeg bare måå syte litt altså... Min kjære er laangt vekk på jobb denne uka, og jeg savner han allerede:P Beste kjæreste i verden!!!

Har dere noen planer i ferien da? Vi skal på hyttetur med et vennepar (og hun skal ha baby i sept[:)]) onsdag til mandag i påska, gleder meg!!! La tida gå fortfortfort frem til fredag!!!

Vi har ingen planer for påska. Men siden jeg går hjemme nå skal det bli deilig å ha samboeren min hjemme sammen med meg noen dager. Han jobber mye for tiden. Regner med at det blir litt rydding i huset etter foreldrene hans, vi skal flytte dit utover våren.
God påske, og kos deg masse! [:D]

Heldig gris [:D]

Vi skulle også på hytta, sammen sviger`s men tiden går så fort i fra oss
at vi må være hjemme [:(] å pusse opp badet [8D] er sååååå lei.
VIL på hytte tur [:(]

Men men..

Håper alle andre får en litt mer spennende påske enn meg [:)]

Skal reise hjem til min familie i Trøndelag, gjett om jeg gleder meg! Kommer meg som regel hjemover 2 ganger i året.. Det blir vel første og siste gangen som gravid.. Gleder meg sånn til å komme hjem til mamma! Hehe, skikkelig mamma jente! [:D][:D]
Skal slappe av , kose meg med familien,venner og kjæresten.. Så blir det bursdagsfeiring siden mamma blir 50 år og sambo 30 år dagen etter henne! [:)][:)]

Deilig med påske! Skal på hytta til svigers (sammen med svigerfamilien) og søstra til sambo med kjærest fra fre - tirs! Blir bra[:)]

Gleder meg til å sove lenge og ta det helt med ro!!!!!! jeg starter påskeferien til helga, mens kællen starter påskeferien på torsdag og reiser på fjellet med guttegjengen fra torsdag til søndag. så jeg blir hjemme allene.. gruer meg til å sove allene.. spessielt siden jeg våkner flere ganger pga bekkenet, ryggen, dobesøk, rigging av puter osv. jaja.. får bare manne meg opp..

men det skal bli deilig å få fri fra jobb og bare late seg på sofaen! [:)]

HEei, jaa.. jobb her også denne uka, men fri fra fredagen *Jippi* Å korte dager på jobb[:)]

Jeeg skal på hytta fra onsdag til mandag jeg og mannen, sammen med familien min, å mange fler i slekta skal å dit i et hus i nerheta, Blir så kosliiig!.. Ska stå på ski oppi igjennom fjellan, *GLederMEG*. må vel være litt forsiktig me scoterkjøring den her påska, så eg blir skikkelig sporty[8D] Håper bare æ klare å holde meg frisk, å det håpe eg alle dokker å klare!![:D], Litt trist å være syk i påska.. Jaah, åsså håpe æ på masse FIiiin VÆR[:D][:D]

Å æ skal spise kvikkLunsj, tilbud den her uka- no e det bare å hamstre inn[:D] Hehe.. Jupp

Kort sagt: Æ skal kooose meg i påska!!

Jeg tar meg meg ungene på mandag og drar til Dalen i Telemark [:D]bestevenninna mi som jeg har kjent hele livet bor der og nå er det over 1 år siden vi møttes sist + at vi har jevngamle barn så de kan leke sammen[:)] vi blir der til onsdag eller torsdag, mannen jobber de dagene så da får jeg og ungene kose oss borte[:D] resten av påsken hjemme blir nok bare å slappe av med god mat hjemme[:)]

her blir d bare avslapping i påsken, tenkte en tur på hyttå etter påske en gang 

Back
Topp