4 dager siden magisk dato..

Amnion

Glad i forumet
Joda, ingen stress eller grunn til bekymring men har ikke vært bare bare å gå disse dagene..var på kontroll idag på sykehuset og skal inn til sjekk Ctg måling annenhver dag til noe skjer..godt å se jr i flott form idag, alt ok med forholdene i magen. Føler meg faktisk litt mer tålmodig nå:) får se om vi prøver litt tøying neste sjekk..synes bare stripping høres vondt ut..hihi..nesten teit sammenliknet med selve fødselen da!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Så bra at du får tett oppfølging nå på slutten. Tøy og bøy, så skal du se babyen kommer snart :p

Spennende!!
Men vi trenger da ikke mer vondter en nødvendig (tenker på stripping), så jeg vil helst ikke gjøre noen slike ting!! Beste er vel at det starter av seg selv :-)

Hvordan klarte du det? Jeg har overtidstime på torsdag men har ikke blitt tilbydd en drit med oppfølging før den tid :(

krysser fingrene for at det ikke blir så mange flere dager på overtid nå da! men godt at de følger godt med på at mini har det bra i magen din! :)

Var visst vanlig det her, har et veldig friskt svangerskap egentlig. Litt ovverasket over så hyppige kontroller men føles jo betryggende:) men håper virkelig det setter igang av seg selv nå..helst i natt :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Back
Topp