4 cm åpning

tuslerusle

Glad i forumet
hvor lenge er det vanlig gaa med det ? hatt mye magesmerter i det siste, og i dag begynnte jeg faa ryggsmerter ogsa, var paa kontroll og hun sa det var 4 cm åpning , er det mye / lite, vet ingenting jeg :p Litt vanskelig her med spraakforskjeller aa faa ordentlig forklaringer paa ting til tider.

edit; ingen regelmessige rier ennaa! ser det varierer veldig her hvor lenge man gikk med saapass aapning, flere erfaringer ?

eg hadde fire cm åpning når eg kom til sykehuset. 1 timer etterpå var det 6 cm. 6 timer etter var han ute![:D]

var vel egentlig ikkje noke svar på spm ditt, men så lenge gikk eg med 4 cm..[8D]

jeg gikk fra 0-4 på 2 timer og fra 4 til 10 på 45 min.[:)]

takk for svar [:D]

Siste fødselen min brukte jeg 1 time fra 3 cm til 8 cm...for så nesten 2 timer på de to siste cm. Dette er så individuelt, men jeg ville nok ikke ha lagt ut på langtur nå om jeg var deg, de neste 6 cm kan gå fort! Lykke til med fødselen.

Jeg gikk med 4m åpning et helt døgn... etter litt sex sa det pang og riene haglet på..

Hadde 4-5cm et døgn. Mistet riene og di tok seg ikke opp igjen før jeg ble strippet et døgn senere...

Da jeg hadde 4 cm åpning var fødselen godt i gang, og jeg begynte faktisk å få pressrier på 4-5 cm. [&:]

Da jeg kom inn på føden hadde jeg 4 cm og jeg dro ikke derfra for å si det sånn.

Men hun sa vi kunne dra hjem om vi ville å avvente, men jeg nekta og riene starta igjen.
Hadde hatt tette rier i 3-4 timer før vi dro på føden.

Hun tok vannet på 5-6 cm og svosj 10 cm.

Gikk med 4cm åpning i mange dager jeg, uten at fødselen var igang, men når den startet tok det litt over 1 time før jeg hadde full åpning[;)]

Da jeg kom inn på sykehuset etter 3 døgn med maserier hadde jeg 4 cm åpning men det tok over 18 timer til før han kom ut.

Jeg gikk med 3cm åpning fra uke 34, og 4cm åpning fra uke 36.
Og fødte ikke før uke 39.
Gikk fort når riene først tok av da[8D]

jeg hadde 4 cm åpning 4 dager før fødselsen startet. Gikk fort når riene kom da, hadde 8 cm når jeg kom inn på sykehuset [:)]

dette varier nok veldig [:D] men når jeg hadde 4 cm tok det 3,5 time så var snuppa født [:)]

Da jeg hadde 4 cm gikk det knapt 4 timer, så var han født.[:)]

Jeg hadde 4-5cm åpning (og rier) da jeg kom på sykehuset...
Tok ikke så mange timer så hadde jeg henne i armene[;)]

Jeg fikk gradvis åpning på grunn av premature rier, men jordmor jeg gikk til på kontroller på sykehuset hos sa at når jeg fikk 4 cm var det vanlig at vannet går eller at kroppen begynner med rier.
Og helt riktig når jeg kom til 4 cm åpning gikk vannet, men jeg fikk ikke rier og måtte tilslutt settes på drypp[:)]

Jeg gikk med 3-4 cm åpning i 3 uker[8D][&:] Men da riene startet tok det 30 minutter fra 4 til 10 cm!

Back
Topp