4. Blødning på 4 uker

Lillemirakel2020

Elsker forumet
Assistert-jentene
Januarlykke 2020
Augustlykke 2022 ❤️
jeg holder på å bli sprø...!

«Blødninger i svangerskapet kan være helt ufarlig»

Ja, men skal jeg virkelig måtte gå gjennom den samme bekymringen en gang i uka?! :(

5+2 - blødning, tok blodprøve og fikk målt HCG økning mellom 5+2 og 5+5
6+1 - blødning
7+1 - blødning
7+2 - TUL og bankende hjerte:Heartred, og beskjed fra gynekolog om å ta celleprøve hos fastlege hvis det kom flere blødninger
8+2 (i dag) - ny blødning og har heldigvis time hos fastlege i dag før jeg reiser på ferie på mandag....

Bare la dette gå bra!
:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
jeg holder på å bli sprø...!

«Blødninger i svangerskapet kan være helt ufarlig»

Ja, men skal jeg virkelig måtte gå gjennom den samme bekymringen en gang i uka?! :(

5+2 - blødning, tok blodprøve og fikk målt HCG økning mellom 5+2 og 5+5
6+1 - blødning
7+1 - blødning
7+2 - TUL og bankende hjerte:Heartred, og beskjed fra gynekolog om å ta celleprøve hos fastlege hvis det kom flere blødninger
8+2 (i dag) - ny blødning og har heldigvis time hos fastlege i dag før jeg reiser på ferie på mandag....

Bare la dette gå bra!
:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Huff, så utrolig slitsomt og stressende, sympati!!! Håper fastlegen klarer å finne ut av det!
 
Uff så slitsomt! Jeg hadde brun utlod blandet med litt blod forrige helg, varte i 3 dager. Målt HCG og vært på tul. Alt ser bra ut og har ikke spottet eller blødd noe siden. Så kan være helt uskyldig ja
 
Så slitsomt :( så de noe på TUL om hvor blødningen kunne komme fra?
 
Huff, så slitsomt. Håper der er som de sier over her, en uskyldig blødning
 
Så ekkelt med blødninger :( Krysser fingrene for at blødningene ikke betyr noen ting ❤️
 
Så slitsomt :( så de noe på TUL om hvor blødningen kunne komme fra?
Det var ingen blod i livmor, men det kunne se ut som det lå litt blod utforbi livmor uten at han kunne si noe om hvorfor... men han sa ingenting om hvor eller hvorfor jeg blødde. Håper det er mulig å få en hastetime hos gynekolog på sykehuset i dag, men jeg tviler på at det er «alvorlig nok»...
 
Ekkelt med blødninger :( Håper og krysser fingrene for at det er helt uskyldig :Heartred
 
jeg holder på å bli sprø...!

«Blødninger i svangerskapet kan være helt ufarlig»

Ja, men skal jeg virkelig måtte gå gjennom den samme bekymringen en gang i uka?! :(

5+2 - blødning, tok blodprøve og fikk målt HCG økning mellom 5+2 og 5+5
6+1 - blødning
7+1 - blødning
7+2 - TUL og bankende hjerte:Heartred, og beskjed fra gynekolog om å ta celleprøve hos fastlege hvis det kom flere blødninger
8+2 (i dag) - ny blødning og har heldigvis time hos fastlege i dag før jeg reiser på ferie på mandag....

Bare la dette gå bra!
:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Off, det er så ekkelt med blødninger :( jeg har troen på at dette skal gå bra!

Synes det er merkelig at du fikk beskjed om å ta celleprøve ved ny blødning. Forrige svangerskap fikk jeg beskjed at de ikke kunne ta den pga blødningene :confused004
 
Off, det er så ekkelt med blødninger :( jeg har troen på at dette skal gå bra!

Synes det er merkelig at du fikk beskjed om å ta celleprøve ved ny blødning. Forrige svangerskap fikk jeg beskjed at de ikke kunne ta den pga blødningene :confused004
Fastlegen syntes også det var rart, så han henviser til en annen gynekolog for å få en til mening om saken. Men nå blir det 4 uker ferie før en ny gynekologtime :p
Blødningene skulle jeg ikke bekymre meg for med mindre det kom masse blod sammen med smerter! «Noen blør hele svangerskapet uten at det er farlig» var beskjeden fra fastlege!
 
Fastlegen syntes også det var rart, så han henviser til en annen gynekolog for å få en til mening om saken. Men nå blir det 4 uker ferie før en ny gynekologtime :p
Blødningene skulle jeg ikke bekymre meg for med mindre det kom masse blod sammen med smerter! «Noen blør hele svangerskapet uten at det er farlig» var beskjeden fra fastlege!
Ja, jeg blødde halve forrige gang, fødte en frisk jente ❤️ Du får nyte ferien❤️ Å prøve å slappe av så godt du kan❤️
 
Så slitsomt å stressende:eek: håper det gir seg fort og er helt uskyldig:Heartred
 
Fastlegen syntes også det var rart, så han henviser til en annen gynekolog for å få en til mening om saken. Men nå blir det 4 uker ferie før en ny gynekologtime :p
Blødningene skulle jeg ikke bekymre meg for med mindre det kom masse blod sammen med smerter! «Noen blør hele svangerskapet uten at det er farlig» var beskjeden fra fastlege!

Lur holdning, ferie først, og ikke bekymre deg med mindre det er mye og smerter ❤️
 
Fastlegen syntes også det var rart, så han henviser til en annen gynekolog for å få en til mening om saken. Men nå blir det 4 uker ferie før en ny gynekologtime :p
Blødningene skulle jeg ikke bekymre meg for med mindre det kom masse blod sammen med smerter! «Noen blør hele svangerskapet uten at det er farlig» var beskjeden fra fastlege!

Lur holdning, ferie først, og ikke bekymre deg med mindre det er mye og smerter ❤️
 
Back
Topp