bergfrue Forumet er livet VIP 28 Jan 2011 #1 4 bidrag til bilderedigeringskonkurransen. Fristen er kl.17 idag. Noen fler som vil bli med ?
bergfrue Forumet er livet VIP 28 Jan 2011 #5 ORIGINAL: Smoothiemamma ok, da skal jeg se hva jeg får til [:D] Hurra! :)
C Cecilie87 Elsker forumet 28 Jan 2011 #6 [:)] men lurer på en ting, hvilken str må bilde være.....? [8|]
bergfrue Forumet er livet VIP 28 Jan 2011 #7 ORIGINAL: Smoothiemamma [:)] men lurer på en ting, hvilken str må bilde være.....? [8|] Egentlig det samme, jeg lagrer alle i samme størrelse før jeg legger de ut igjen.. Men ikke større enn 1024x1024 eller mindre enn 600x600.
ORIGINAL: Smoothiemamma [:)] men lurer på en ting, hvilken str må bilde være.....? [8|] Egentlig det samme, jeg lagrer alle i samme størrelse før jeg legger de ut igjen.. Men ikke større enn 1024x1024 eller mindre enn 600x600.
dramaohmama Forelsket i forumet 28 Jan 2011 #8 har jeg lov og være med denne gangen siden jag har valgt tema?[:)]
bergfrue Forumet er livet VIP 28 Jan 2011 #9 ORIGINAL: dramaohmama har jeg lov og være med denne gangen siden jag har valgt tema?[:)] Selvsagt! :)
ORIGINAL: dramaohmama har jeg lov og være med denne gangen siden jag har valgt tema?[:)] Selvsagt! :)
carinasverden Forumet er livet 28 Jan 2011 #10 Jeg kunne blitt med, man var jo ingen som sa tema da jeg spurte igår[8|] Så rekker ikke nå[:D] får bli senere[8D]
Jeg kunne blitt med, man var jo ingen som sa tema da jeg spurte igår[8|] Så rekker ikke nå[:D] får bli senere[8D]
bergfrue Forumet er livet VIP 28 Jan 2011 #11 ORIGINAL: carinasverden Jeg kunne blitt med, man var jo ingen som sa tema da jeg spurte igår[8|] Så rekker ikke nå[:D] får bli senere[8D] Ligger jo ute da;)
ORIGINAL: carinasverden Jeg kunne blitt med, man var jo ingen som sa tema da jeg spurte igår[8|] Så rekker ikke nå[:D] får bli senere[8D] Ligger jo ute da;)
C Cecilie87 Elsker forumet 28 Jan 2011 #12 Da har jeg endelig sendt inn;) tok litt tid med en liten forkjølt og trøtt krabat som vil ha masse mammakos [:)]
Da har jeg endelig sendt inn;) tok litt tid med en liten forkjølt og trøtt krabat som vil ha masse mammakos [:)]