4 barnesjukdommen

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Spør her og: Kan detta vera den 4 sjukdommen? Han hadde feber fredag og laurdag (kan ha hatt feber i fleire dagar men er vanskeleg for meg å kjenna når han har feber, da eg har 1 grad lågare temp enn han til vanleg. Trudde dei første leve mnd hans att han hadde feber :P )
Og fekk utslette først på magen og no på ryggen. Ikkje i ansiktet, på bein eller armar... ImageUploadedByBV Forum1408372716.616826.jpg

❤️Gutt 24.02.14❤️

Ja det kan se sånn ut ja.

Sent from my iPhone using BV Forum

Enig med de over..
Jeg hadde nok ringt lege og fått en time..

Enig med de over..
Jeg hadde nok ringt lege og fått en time..

Det står på nettet at ein ikkje behøve å ta kontakt med lege, med mindre ein har feber i over 7 dagar... Reknar med det går bra, han virkar berre litt utilpass. Ikkje feber lengre og dei seie at når utslette kjem er sjukdommen på veg øve.

❤️Gutt 24.02.14❤️

Det står på nettet at ein ikkje behøve å ta kontakt med lege, med mindre ein har feber i over 7 dagar... Reknar med det går bra, han virkar berre litt utilpass. Ikkje feber lengre og dei seie at når utslette kjem er sjukdommen på veg øve.

❤️Gutt 24.02.14❤️

Jeg hadde ringt legen uansett, men det er meg :) Legen min vet også at jeg ringer om det er noe, da hun vet hva vi har vært igjennom for å komme dit vi er i dag... (Fått beskjed om å bare ringe, treffer henne på butikken rett som det er...)

Bra feberen har gidd seg, håper han virker bedre i morgen! :)

2 åringen min har nettopp hatt det. Baby har ikke vært syk enda. Her var det 3 dager med høy feber og hissig utslett. Legen kunne bekrefte at det var 4. barnesykdommen, og det gikk over av seg selv :)

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp