Lillemor77 Forelsket i forumet 23 Jul 2009 #2 Venter nr fire her også, men nr tre lever desverre ikke.
T titta81 Glad i forumet 23 Jul 2009 #3 Å nei....[:o] Så trist! [&o] Dere har nå heldigvis mye bra å se fram til da [:)] ! Det kan ikke være enkelt å miste ett barn...[:o]
Å nei....[:o] Så trist! [&o] Dere har nå heldigvis mye bra å se fram til da [:)] ! Det kan ikke være enkelt å miste ett barn...[:o]
M Mirus Forumet er livet 23 Jul 2009 #4 Er en til her som venter nr 4, men husker ikke helt nicket hennes. [X(]
B Barbro74 Glad i forumet 24 Jul 2009 #5 Jeg venter nr 5 og gleder meg til det nye skuddet på familietreet kommer 16 januar 10 [:D]
T titta81 Glad i forumet 24 Jul 2009 #6 Jeg venter nr 5 og gleder meg til det nye skuddet på familietreet kommer 16 januar 10 Oi[:D][:D][:D] !! Er ikke bare jeg som får noe å holde fingrene i [;)] Hvor gamle er dine andre 4? [:D]
Jeg venter nr 5 og gleder meg til det nye skuddet på familietreet kommer 16 januar 10 Oi[:D][:D][:D] !! Er ikke bare jeg som får noe å holde fingrene i [;)] Hvor gamle er dine andre 4? [:D]
M Mayane Gift med forumet 24 Jul 2009 #7 Dere er spreke! Nr fire og fem. Jeg venter nr tre og kommer nok til å stoppe fabrikken etter det! Hvilken alder har dere på barna da?
Dere er spreke! Nr fire og fem. Jeg venter nr tre og kommer nok til å stoppe fabrikken etter det! Hvilken alder har dere på barna da?
T titta81 Glad i forumet 25 Jul 2009 #8 Jente 6, gutt snart 5, gutt snart 10 mnd og en liten spire i magen[;)] ! Men nå er det stopp [:D][:D][:D] ! Blir ikke mer fra min side [;)]
Jente 6, gutt snart 5, gutt snart 10 mnd og en liten spire i magen[;)] ! Men nå er det stopp [:D][:D][:D] ! Blir ikke mer fra min side [;)]