F feb10&aug13 Forelsket i forumet 4 Aug 2013 #1 Er det en dag jeg ikke vil ha ut baby så er det idag. Mannen og jeg har nemlig 1 års bryllupsdag idag 1 uke igjen til termin dato <3 <3
Er det en dag jeg ikke vil ha ut baby så er det idag. Mannen og jeg har nemlig 1 års bryllupsdag idag 1 uke igjen til termin dato <3 <3
S SmulteTrulte Guest 4 Aug 2013 #3 Gratulere med bryllupsdagen Sent from my LT22i using BV Forum mobile app
M MiaDenPia Elsker forumet 4 Aug 2013 #7 Gratulerer så mye Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Bunintheoven :) Betatt av forumet 4 Aug 2013 #11 Gratulerer! Så fine dere er Vi har også bryllupsdag i august og jeg synes egentlig det ville vært veldig fint om vår lille jente ble født den dagen! Venter ei lita jente den 27. August
Gratulerer! Så fine dere er Vi har også bryllupsdag i august og jeg synes egentlig det ville vært veldig fint om vår lille jente ble født den dagen! Venter ei lita jente den 27. August
mammatilM&L Elsker forumet 4 Aug 2013 #13 Gratulerer. Så fine dere er * Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 * * Sladrer med Lillemirakel *
Gratulerer. Så fine dere er * Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 * * Sladrer med Lillemirakel *