4+6 og blødning #mister jeg igjen?

Xsue.

Flørter med forumet
Etter 2++år med aktiv prøving og hele 3/4 Sa og Ma (tvillinger i sept) ble vi endelig gravide igjen [emoji7] [emoji7] Og det etter en pp der vi kun la inn 3 aksjer [emoji12]

Ettersom vi har mistet en del ble det tatt hcg prøver fredag 13 .. De viste 86 . De tok ny prøve tirsdag 17 som viste en kjempefin stigning .. oppe i 223 [emoji7] [emoji7] Mer en doblet ... Vi jublet og gråt om en annen og tenkte nå..., nå er det endelig vår tur ... Desember baby på oss... vakrere julegave skal en lete lenge etter....
Så kom kvelden og jeg kjente at jeg ble våt der nede.. [emoji33] skrekk og gru ..løp på do og jo ganse så sikkert , jeg blør [emoji24] [emoji24] [emoji24] ... Har jo hatt en del murr og vondt i magen ... stikkinger mm. Men blitt beroliget med at dette er normalt.

Sov ikke no den natta , fram og tilbake på toalettet.. blødningen roer seg litt og går over i rosa utflod?
Ringer legen , han sykemelder meg og gir meg streng senge ro, null sex og Ingen løft.
Truende Abort er svaret... Vil ikke sende meg på kk siden de sannsynligvis ikke kan se noe enda og jeg vil bli mer redd..
Blir nye hcg prøver over helgen .
Er så redd så redd[emoji31] [emoji47]

Noen som har opplevd lignende? Og likevel sett et lite nurk med hjerteslag på Ul? [emoji7] trenger en oppløftet nå
 
Jeg blødde mye i mitt forrige svangerskap. Helt fram til uke 16. Mistet tellingen på hvor mange ul jeg hadde. Hos meg var det et hematom i livmoren som «samlet seg opp og tømtes ut» med ujevne mellomrom. Det ble også kalt truende abort. Men jeg fikk en sprell levende guttebass på 4,5 kg:)
Det viste seg at morkaken satt fast, så den måtte opereres ut. Jeg har ikke fått det bekreftet, men jeg tror det hadde en sammenheng:confused:
Håper det går bra med deg og lille spiren din. Blødninger er ikke ensbetydende med abort.:Heartpink
 
Opplevde samme som deg sist svangerskap, var da 5+4. Skulle gå en tur med ungen i vogna å kjente plutselig stikk i magen å så ble det vått.. ringte til sykehuset og nærmest forlanget å få komme inn. Der fant de ut at alt så greit ut og at jeg skulle komme tilbake 1 uke senere da de kunne se mer. Den ultralyden viste et hjerte som slo akkurat slik det skulle men de mente at jeg hadde morkake på framrevegg og pågrunn av blødningene lå den mest sannsynlig over mormunn.. neste ul i uke 10 (?) tror jeg bekreftet dette! Så det trenger absolutt ikke være noe skummelt! Fikk også beskjed om truende abort først, men det er føre var. Noen leger mener all slags blødning i svangerskapet betyr truende abort. Bare ta det med ro, ikke overanstreng deg selv for mye og få tatt nye prøver [emoji173]️
 
Har ikke opplevd noen blødninger enda iallefall, men krysser fingrene og alt annet for at det er uskyldig og at spiren sitter fast ❤ Sender deg en god klem❤
 
Ingen erfaring. Men håper på det beste for deg og at du blir her inne helt til desember:Heartred
 
Krysser fingrene for deg! :HeartredHar opplevd spor av blod/brunlig utflod på papiret selv de siste dagene... Ikke noe kjekt. :(
 
Jeg har ikke opplevd noe, men ei venninne av meg Startet å blø masse i uke 5, kom koagler og som hun sa dag 2 som om hun skulle ha mensen.

Hun tenkte at alt håp var ute. Men spiren hadde klort seg fast og mamma er hun blitt til en nydelig liten gutt.
 
Back
Topp