4+6 men alle symptomer forsvant, panikk

RedBushTea

Glad i forumet!
Hei jenter,

Jeg er helt panikk og håper noen kan svare meg. Jeg har vært så heldig og ble spontant gravid mens jeg gikk på nesespray. Vi var så glad og hcg virket å øke normalt. Var hos gynekolog på tirsdag (4+4 på vei) og hun var fornøyd med økning av hcg men hun kunne ikke se noe på ul men hun mente at det var tidlig. Hcg var 449-755-1242 på lørdag-mandag-tirsdag. Det virker grei økning synes jeg.
Jeg hadde ikke mange symptomer, bare ømme bryst og treg mage og disse var mye sterkere før jeg tester positiv. Men de begynte å bli mindre og mindre, og i dag har jeg nesten ingen symptomer. Er dette normalt? Er dette tidlig tegn av abort? Har noen av dere vært på ul i uke 4? Jeg har hatt en MA i oktober. :(

Uff, det er ikke noe kjekt, man blir så nervøs av alle tegn og mangler på tegn. Vet jo at det er vanlig at symptomer kommer og går. Ul i uke 4 er vel litt tidlig? Vet ikke om de kan se stort. Jeg håper det bare er normal svingninger. Krysser fingrene for deg!

Takk! Eg har også en del menssmerter i dag som ikke har hatt før. Selvom vil jeg håpe at dette går bra, har jeg mistet håpet nå :(

Du har jo hatt god hcg stigning. Det du kjenner på kroppen skal du ikke henge deg for mye opp i. Skjønner godt du er nervøs, men så lenge du ikke blør så er det god sjans for at alt er som det skal.

Håpet må du ikke miste, og menssmerter kan være like mye et positivt tegn som noe annet.

Håper du har det rett. Ingen blødning enda, og det er jo beste. :-)
Hadde masse mensmurringer i begynnelsen av svangerskapet mitt. Det er helt normalt. Du har hatt kjempefin stigning på hcg-prøvene dine, så forsøk å tenke at alt er som det skal. UL i uke 4 er nytteløst. Hadde selv i uke 5+0 og da så man bare to fostersekker og antydning til plommesekker. Ingen hjerteaktivitet så tidlig. I uke 6+0 var det imidlertid annerledes, for da banket hjertet som bare det på den spiren som hadde klart seg. Regner med du skal inn til ny UL om et par uker og da vil mye ha skjedd. Du ER gravid nå og symptomer som mensmurringer er velkjent for svært mange som har vært gravide :).

Hadde masse mensmurringer i begynnelsen av svangerskapet mitt. Det er helt normalt. Du har hatt kjempefin stigning på hcg-prøvene dine, så forsøk å tenke at alt er som det skal. UL i uke 4 er nytteløst. Hadde selv i uke 5+0 og da så man bare to fostersekker og antydning til plommesekker. Ingen hjerteaktivitet så tidlig. I uke 6+0 var det imidlertid annerledes, for da banket hjertet som bare det på den spiren som hadde klart seg. Regner med du skal inn til ny UL om et par uker og da vil mye ha skjedd. Du ER gravid nå og symptomer som mensmurringer er velkjent for svært mange som har vært gravide :).
Takk for svar! Føler meg mye bedre nå. :-)
Ja, skal ringe etter påske og avtale UL med klinikken.

Jeg hadde så og si ingen symptomer før jeg var langt på vei jeg. Ikke alle får de klassiske symptomene som kvalme, trøtthet etc og ingen symptomer er like normalt som mange. Dette går nok bra skal du se:-)

Menssmerter er helt normalt!!! Hadde det masse fram til 9. uke i hvertfall... Symptomene mine (ømme pupper) ble også borte, ble aldri kvalm men var ganske så trøtt og sov masse fra 7. uke... I dag er jeg 20+3 :) hold motet oppe så går det bra skal du se!!

Gratulerer så mye

Back
Topp