4+5, ivf brun/svart utflod

Bkno3730230

Andre møte med forumet
Noen andre som har opplevd dette? :gen113Har kommet mørkbrun og til tider noe som ligner helt svart de siste dagene. Ikke store mengder, men nok til at jeg må bruke et innlegg. Mensmurringer ut i sidene når jeg går/ er aktiv. Ingen fersk blod annet en bittesmå spor som følger med cyclogest ut. Som om jeg rett og slett er litt sår. Gått igjennom ivf og bruker cyclogest 400 x 2 daglig.
 
Ikke helt det samme, men jeg hadde en blødning 6+6/7+0 som var ganske mørk, og med svarte koagler. Men litt friskt rødt iblandet. Hadde også sterke menssmerter i forkant av blødningen. For min del var det bare et ufarlig hematom som blødde ut.

ellers gjør jo hormonbehandlingen at man har mer skjøre slimhinner, så det kan jo være det og? Regner med du har time til TUL siden det er IVF, kanskje de kan se noen årsak da?
 
Hei hvordan har det gått med deg? :)

jeg fikk sjokoladebrun "blødning/utflod greier når jeg vsr 5+0, men ikke smerter annet enn murringene jeg hadde fra da jeg ble gravid. Fikk komme inn på gyn på sjekk, der tok de tidlig ultralyd og hcg måling. Og skulle komme tilbake om en ukes tid. Så skal dit på fredag, men klarte ikke vente så lenge så var til legen idag og fikk målt hcg også. Venter på svar. Men blødningene/utfloden gidde seg igår. Men veldig bekymret uansett. Hadde 5540 i hcg på lørdag når jeg var hos gyn. Så nå er jeg bare nervevrak frem til jeg får svar på hcg.
 
Back
Topp