4+0 og utrolig mye mageknip

smiley :)

Glad i forumet
Assistert-jentene
Septemberbarna 2019
Hei.
Testet positivt for noen dager siden og har veldig vondt i øvre del av fordøyelsessystemet pga luft. Både raper og promper mye og høyt. Smertene bekymrer meg. Er dette vanlig?
 
Jeg har ikke opplevd smerter selv, men har hatt masse luft i magen, og det er veldig vanlig. Mange har også ulike typer smerter, og dine kommer jo ikke fra livmoren, så tror ikke det er grunn til bekymring!
 
Hei.
Testet positivt for noen dager siden og har veldig vondt i øvre del av fordøyelsessystemet pga luft. Både raper og promper mye og høyt. Smertene bekymrer meg. Er dette vanlig?


Nei, ikke farlig men det er veldig vondt. Får vonde luftsmerter i brystet og merker når lufta i tarmene beveger på seg nærmest. Lurer på om man kan ta noe for det for jeg er så plaget.
 
Slet veldig med det noen dager i uke 4 jeg også, var redd for at jeg mistet innimellom fordi det var så vondt.. var bare masse luft ;) 5+1 i dag, masse luft enda,men gjør ikke vondt lenger :happy:
 
Er ikke lufta alene som er plagsom eller at luft kan irritere og plage litt, det er smertene i brystet som beveger seg fram og tilbake, over og under på høyre side som er kjempevonde. Virker som det ikke er mange som nevner det her så jeg googlet og da fant jeg ut at noen pleier å ha det ved graviditet.

Fins det medisiner man kan ta mot luft i kroppen eller er det hormonelt sånn at det ikke er noe særlig man kan gjøre med det?
Må jo si at dagen idag var kjempebra mot igår da smertene var på sitt kraftigste. Ikke noe gøy i det hele tatt :(
 
Sniker.
Hadde sinnsyke luftsmerter i magen forrige svangerskap. Trodde seriøst jeg skulle stryke med, slet med å være stille da det pågikk. Eldstemann ble redd siden mamma hadde så vondt. Gikk over etterhvert. Vet ikke om man kan få noe for det.
 
Back
Topp