4 års kontrollen..

x1x~lilla gumman~

Glad i forumet
Noen her som har vært på 4 års kontrollen og som har lyst til å fortelle litt om hva som ble gjort på den kontrollen.. [:)]

Vi har ikke vært ennå, men vet litt pga ei venninne som har vært med sin gutt.

De tester synet ved å se på sånn plakat med symboler (Stjerne, hjerte, firkant, trekant osv)
De blir testet i språk og språkforståelse på ulike måter
De blir testet i fysiske ferdigheter, om de kan hoppe, hinke, stå på en fot osv...
Veid og målt

ja, det var det jeg husket men det er mulig det er mer [:)]

ORIGINAL: Ihne

Oi..... 4år allerede[:o][:D]

Nei vi har ikke vært på 4års kontroll enda. Vi var hos tannlegen nå i desember vi, den skal tas når de er rundt 3 år.......[&:]

Men vi fikk aldri innkallelse, jeg maste på hs. Tiden gikk og jeg maste igjen. Så viste det seg at tannlegen sendte ut innkallelse til oss i oktober, noe vi aldri fikk. Så når vi ikke møtte opp på den timen så kontakter de jo oss ikke. Det ville jo vært dumt[8|]

Ja, tenk som tiden går.. [&:][:D] 

Så godt du sjekket opp timen.. dumt de ikke sender ny innkallelse eller i det minste tar en telefon.. men men..

Enda mer dumt er det at det går hele 24 mnd mellom hver gang de blir innkalt. Mye som kan skje med tennene på 2 år..

ORIGINAL: Nepomuk

Vi har ikke vært ennå, men vet litt pga ei venninne som har vært med sin gutt.

De tester synet ved å se på sånn plakat med symboler (Stjerne, hjerte, firkant, trekant osv)
De blir testet i språk og språkforståelse på ulike måter
De blir testet i fysiske ferdigheter, om de kan hoppe, hinke, stå på en fot osv...
Veid og målt

ja, det var det jeg husket men det er mulig det er mer [:)]

Takk for svar Nepomuk![:)]

ORIGINAL: Mikke

Nå var det ikke jeg som var med denne gang, men faren, men de testet syn (noe som gikk greit når han fikk se med begge øynene, men ville ikke holde noe foran det ene så det må vi gjøre senere på nytt)
Ellers skulle han vel egentlig tegne, men det ville han heller ikke, og veie og måle, men ville ikke det heller. De pratet litt sammen og så på bilder om følelser og diverse ting og det gikk i orden da..
hinking spurte ikke hs om, men det hadde jo vært en ting han nok hadde villet da [8|]

Ja, tenker meg at snuppa her også vil nekte å tegne og lign. forran en fremmed dame.. [&:][:D] 

Back
Topp