4 års kontroll

slanker

Glad i forumet
Noen fler som har fått innkalling til 4 årskontroll?
Andrea har fått og skal i aug.
Fikk masse spørsmål om div jeg skulle teste om hun kunne og kryss av på skjema.

Noah har vært på 4 års kontroll.
Der sjekket de synet hans med at han kunne se på så lang avstand , hva tingene het det han så, om han kunne hinke, ta i mot en ball som ble kastet, tegnet litt + skrive 1 bokstav i navnet sitt.
Han fikk oxo spørsmål om farger,å kunne alle sammen.

Så han fikk full pott på kontrollen[:)]
Han ble oxo veid og målt!

Fikk ikke noe skjema vi skulle krysse av.

ORIGINAL: *Babymaker*

nei har ikke fått innkalling enda, men regner med å få det snart [:)]

Håper på det vi også.

Vi fikk brev med time i posten i dag,men vi må flytte den da vi omtrent akkurat har landa på Kreta på det tidspunktet timen er [;)]

Det stod litt i brevet om hva som skal skje på kontrollen og at det kan være lurt å forberede barnet på det sånn at det går greit [:)]

nei, har ikke fått det ennda:)

Vi har vært på det i dag.
Det gikk så dårlig som det kan gå..
Gabriel bare grina og nektet å gjøre noe som helst. Og den idiotiske dama som var der hadde overhodet ikke barnetekke[:@]

Så vi må dit på nytt. De testene vet jeg jo at han kan, han gjør jo de hjemme, men får vel prøve en gang til. Skal si at jeg vil ha en annen da, så kanskje det er håp hvert fall[;)]

Vi har vært på det i dag.
Det gikk så dårlig som det kan gå..
Gabriel bare grina og nektet å gjøre noe som helst. Og den idiotiske dama som var der hadde overhodet ikke barnetekke

Så vi må dit på nytt. De testene vet jeg jo at han kan, han gjør jo de hjemme, men får vel prøve en gang til. Skal si at jeg vil ha en annen da, så kanskje det er håp hvert fall

Ikke bra det da, håper det går bedre neste gang da[:)]

Så kjedelig,Luga [&:] 

I brevet vi fikk stod det at om det ikke gikk så bra fikk vi ny time og da pleide det å gå fint. Håper det stemmer for dere [:)]

Ikke blitt kalt inn ennå. Vet at helsestasjonen her er veldig langt bak med kontrollene, så vi får se om de rekker det før han fyller fem...

ORIGINAL: *Babymaker*

nei har ikke fått innkalling enda, men regner med å få det snart [:)]

Ingen brev i postkassa her heller. Får øve litt på det der å ta i mot en ball i sommer, for det lekes ikke så mye med ball her, for å si det sånn [8D][:D] Kunne jo prøvd å kaste dukker [8D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp