4-års jentefest

Nøste77

Gift med forumet
Jepp! Igår hadde vi barneselskap her for første gang, og det gikk kjempebra [:D]
De var 6 jenter her totalt, og så var vi 4 mammaer + 1 pappa.
De fikk lage sin egen pitapizza, og det var populært [:D]
De lekte så greit heile tida, så jeg trengte ikke å aktivisere de i det hele tatt [:D]
Plutselig var de to timene gått, og vi kunne begynne å rydde opp.

Gelésneglene gikk rett i dass!!! Og siden jeg ikke hadde regnet med noe annet, så
hadde jeg jo en nødløsning [;)] Jeg lagde gelé i glass, og så fikk de rosa
vaniljesaus på. Egentlig like greit, for Linnea smakte på den ene sneglen jeg fikk
laga, og den var ikke noe god [8D] Veldig søt og rar konsistens til å være gelé...

Linnea var iallefall kjempefornøyd, selv om ho ikke fikk Jordbær Mathilda ting [;)]
Og så var ho jo sååå fornøyd over å kunne bruke "brudekjolen" sin... [;)][:D]
Så her er noen få bilder fra dagen [:)]

den gelesneglen du har tatt bilde av er da riktig så søt!

Kan skjønne at barna kosa seg på jentefest ja! Det er vel like stort å bli fire år hos dere som her kan jeg tenke meg [:D]

Så ut som en kjempe koselig jentefest.
Synnes den gelesnegle var kjempe fin.
Bursdagsbarnet alltid nydelig og kan skjønne hun var fornøyd med å ha på brudekjolen for den er bare kjempe nydelig

Så kos da!

Lagde gelesnegler til 3-årsdagen vi,
og det var ikke bare bare, nei! hehe...
Tenker vi dropper de i år ;)

Så søt snuppa er :)

Skjønner godt at hun likte kjolen sin! Den var knallfin!!
Så gøy med jentefest!

(lurer på om det var noen som har hatt samme erfaring med de sneglene?)

Det ble bare den ene sneglen, Lenemor [&:]
Den geléen som er matt, altså den med fløte i, den var helt grei. Var bare å dra den
acv plata. Men den som er klar, den lilla, den satt dønn fast i plata som var dkket med
plastfolie [:@] Så dette gidder jeg ikke gjøre igjen [8D]

Fine bilder....Godt å høre at prinsessa var fornøyd også

Og den snegla så jo god ut. Men når det ikke funket, så gidder ikke jeg heller å prøve det. Hadde litt lyst, men ikke når det ble vanskelig å få den løs...

Back
Topp