4 års bursdag

• Trådstarter Trådstarter mammagutt
  • Opprettet Opprettet
M

mammagutt

Guest
Ahh... snakk om å legge listen høyt for seg selv.. Nå har jeg netshoppet alt jeg trenger til storebror sin 4 års bursdag om et par uker. Tror han kommer til å hoppe av glede når han får se denne brannbilen henge i taket, og ikke minst når barna kan få slå den i stykker etterpå og det ramler ut godteri :) http://www.helti100.no/pinata-brannbil.html

Så da er alt med brannbil klart - duk, tallerkner, kopper, kakeformer osv shoppet inn og blir levert på døren om noen dager! Håper han ikke husker mors dumskap neste år og forventer at alle bursdager blir sånn fremover....

Dagens mødre trenger ikke bevege seg ut av huset for å svi kredittkortene i alle fall ;)

Blir nok en bursdag han vil huske....og krever sikkert enda mer til neste år :P

Stas! Jeg gleder meg til å høre hva neste bursdag skal inneholde...... :) Nå har jeg lyst til å treffe dere snart igjen, M!

blir nok en flott dag. å joda. disse små de husker. gutten min har gått siden da toy story 3 kom på kino å mast om at han skal ha buzz lightyear kake på bursdagen sin. å det skal han ennå. var vel i oktober eller noe den gikk på kino.. så du får bare tenke hardt på ka du kan gjøre neste år som topper dinne!! hehe. du har litt over et år på dej!!!

AogSerSANT skrev:
Stas! Jeg gleder meg til å høre hva neste bursdag skal inneholde...... :) Nå har jeg lyst til å treffe dere snart igjen, M!

JA A! Vil treffe dere igjen også. Vi sees vel kanskje om 2 uker?

Back
Topp