4 års bryllupsdag

namba

Forumet er livet
I dag er det ÅR ([;)]) dager siden jeg sto som hvit, gravid brud. Tiden har gått fort gitt, men jeg husker det som om det var i går.

Ble dere gift da du gikk gravid?? Hva er det du sier, er Frida et uekte barn???? Spøk til side, jeg tror jeg ikke har fått med meg at du giftet deg som gravid (eller jeg har glemt det). Gratulerer så masse med dagen!! [:)]

Fire dager[;)]. Og gravid? Tror det er noe du har glemt å fortelle.....

Eller mente du år?

men fire dager er jo også noe å feire! Flinke som har holdt ut så mage dager allerede[:D]

(jeg giftet meg i juni 2006[:-])

fire dager ja... ha, ha - det så jeg ikke engang [:D] (Johanna er også uekte barn i så måte - jeg giftet meg jo i juli 2007)

Gratulerer sååå mye, Namba[:)]

Husker da Mina skulle døpes og jeg pratet med presten på telefon. Han spurte om Mina var født utenfor ekteskapet?[:-] Husker jeg følte skikkelig på å si ja. Nå ler jeg jo av det, men men..[;)]

ORIGINAL: oslojente1980

Gratulerer sååå mye, Namba[:)]

Husker da Mina skulle døpes og jeg pratet med presten på telefon. Han spurte om Mina var født utenfor ekteskapet?[:-] Husker jeg følte skikkelig på å si ja. Nå ler jeg jo av det, men men..[;)]

hva er det du sier?? JEg er sjokkert over hvordan verden noen ganger ser ut til å stå stille. Vi ble aldri spurt om det da vi skulle døpe Johanna

ORIGINAL: lenemor

fire dager ja... ha, ha - det så jeg ikke engang [:D] (Johanna er også uekte barn i så måte - jeg giftet meg jo i juli 2007)

Da er vi flere med uekte barn. Her var det nemlig giftermål juni 2007.

Gratulerer med 4 års bryllupsdag[:)]

Olive: jeg ble ferska der ja. vi giftet oss i påska og jeg er gravid igjen!! [8|] Hadde jeg vært det så hadde dere nok aldri sett snurten av meg her inne igjen. Jeg er alldeles livredd for å bli gravid. Aldri mer. Da gifter jeg meg heller om igjen.[8D] Men ja, fire år.[:)]

Det er nok flere uekte barn her inne enn ekte vil jeg tro. [:D] Vi hadde faktisk satt dato for bryllup da jeg ble gravid, men januar 07 - i Las Vegas. Det ble ikke særlig praktisk plutselig, så vi bestemte oss for å fremskynde siden vi begge ønsket å gifte oss før vi fikk barn. Vi hadde jo aldri trodd at den skulle sitte på første forsøk.

Vi er ikke gift heller, men barna føles veldig ekte for meg altså.. [:D]

Gratulerer med 4 års bryllupsdag, namba!!

Gratulerer med dagen[:D] Håper mannen din skjemmer deg bort i dag nå da[;)]

Grattis med 4 års bryllupsdag[:D][:D][:D]

ORIGINAL: *JLmamma*

Gratulerer med dagen[:D] Håper mannen din skjemmer deg bort i dag nå da[;)]

Vi fikk det vi ønsket oss mest i dag begge to. Han fikk sove mens jeg leverte Frida i barnehagen og tok Maja da hun våknet så han fikk sove lenge. Han vasket golvene og støvsugde i huset, så nå er det rent her.[:)] Og hvem sa at romantikken er død??[:D]

Her i huset er det ingen uekte barn! Begge er ekte og sprell levende! Rart å kalle det uekte barn..

MEN! Gratulerer så mye med bryllupsdagen!!![:D]

En forsinka gratulasjon fra meg - gratulerer så mye med 4-års bryllupsdag![:)][:)]

Er det bare jeg som har vært så fornuftig å gjøre alt i "riktig" rekkefølge altså[8D][:D]

ORIGINAL: Elimor

En forsinka gratulasjon fra meg - gratulerer så mye med 4-års bryllupsdag![:)][:)]

Er det bare jeg som har vært så fornuftig å gjøre alt i "riktig" rekkefølge altså[8D][:D]

Vi prøvde å gjøre det i "riktig" rekkefølge - vi forlovet oss i desember og snakket om sommerbryllup førstkommende sommer... men når man står med en positiv test i hånda halvannen måned etterpå og ikke har lyst på stor-mage-bryllup så endrer man litt på rekkefølgen igjen

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: Elimor

Vi prøvde å gjøre det i "riktig" rekkefølge - vi forlovet oss i desember og snakket om sommerbryllup førstkommende sommer... men når man står med en positiv test i hånda halvannen måned etterpå og ikke har lyst på stor-mage-bryllup så endrer man litt på rekkefølgen igjen

Vi hadde også planer om å gjøre det i riktig rekkefølge. Var forlovet i mange år før vi endelig satte dato, og vips så ble jeg gravid.[;)]

Gratulerer med 4 år namba[:D]

Takk[:)]

Back
Topp