4 åringen min

GrimmOgGru

Betatt av forumet
satt å så veldig tankefull ut under middagen, og sa plutselig "Du mamma, hvordan var det nå igjen... sprekker magen din når babyen skal ut eller..?" Nei, han kommer ut gjennom tisserompa mi, svarer jeg., og da lyder det veldig bekymringsløst fra han "Å ja, ikke verre nei!" [:)] 

Hahahaha! Bedre at han sier det som 4-åring til mamma'n sin enn som voksen til kjæresten :)

ORIGINAL: tenk

Hahahaha! Bedre at han sier det som 4-åring til mamma'n sin enn som voksen til kjæresten :)

Ja, hadde nok vært hakke verre tror jeg[;)]

Hehe ![:D]
jeg har en jente på jobben med down syndrom på 8år , som lurer veldig på hvordan babyen kommer ut.
Hun har fått med seg såpass at den kommer ut nedentil et sted!

Hun: hmmm..skal du BÆSJE ut babyen?
Jeg: neiii, den kommer ut av et annet hull..mellom tissehullet og bæsjehullet.
Hun. lettere forvirret: kan du ikke bare tegne det på tavla og vise?

Det gjorde jeg ikkje da..ikkje helt rikig å tegne en anatomisk tegning av underlivet i klasserommet til 3 klasse.
Hun ble veldig irritert at eg ikkje gjorde det, for DETTE ville hun ha klarhet i!

Mange skjønne og nysgjerrige barn der ute[:D]

Hihihi, så herlig en liten gutt! Er jo ikke noe å bekymre seg for da, nei [:D]

Hahah.
Så søtt.
Han har jo egentlig rett. Hadde vært værre om magen hadde sprukket.

ORIGINAL: Lillyann

Hahah.
Så søtt.
Han har jo egentlig rett. Hadde vært værre om magen hadde sprukket.

sign!
hadde tenkt å si akkurat dette, men så så jeg at du tenkte det før meg[:D]

Hihi.
Høres ut som du har en skikkelig go'gutt som kommer med et gullkorn i ny og ne[:)]

ja, jeg prøver å skrive ned alle gullkorna, men rekker det ikke[8D] like etterpå spurte han meg om han kunne få ta bilde av mg. Jeg svarte "Nei, jeg føler meg ikke så fin i dag når jeg har så vondt i magen." Og da kjikket han på meg med det søteste fjeset og sa "Ja, men mamma.. du er jo alldeles nydelig!" hehe[:D]

Back
Topp