TuttaMadutti
Betatt av forumet
Jeg må bare spør jeg. Flere her med veldig sære 4 åring? Jeg har en bonus som blir 5 i sommer som jeg mener er så sær som bare det (ikke meningen å trø noen på tærne nå). Det er sikkert normalt men jeg tror det ligger mer bak. Hans mor, adhd el lignende. Han kan ikke ha klær som går lengre ned enn anklene, gensere jakker å alt skal være over håndleddet. Pappan må være med på do når han bare skal tisse. Å når det er nr2 det er snakk om tørker han seg selv når kun jeg er hjemme( jeg tar alltid siste gang for å være sikker om dere forstår) men ikke når pappan er hjemme. Da er det hyling å grining om pappan ikke blir med. Mat.. Kun ketchup å spagetti.. Har endelig etter snart 2 år med meg begynt å spise potet å kjøttkaker.. Trass.. Ordet vent litt eksisterer ikke. Vi skal stå parat når han vill ha noe, slippe det vi har ellers brøler å kaster han ting.. Hører ikke etter.. Ler når du må sette han på plass å tramper å styrer på når han ikke får en leke minste mann har.. Er urettferdig med minsten til di grader at minsten på 2.5 år får nok til tider å drar ham ned i bakken.. Føler med rådløs å vill... Alt dette er sikkert helt normalt men ikke så galt som dette.. Vi har gutten 50% å det er det som virker best. Gikk fra 50% til anna hver helg å da ble ting verre enn aldri før.. Så vi måtte tilbake til 50%.. Håper noen har råd å evt om dette er slik eller hva det er.. Han blir verre og verre å skal begynne på skolen neste sommer å stakkars gutt sier jeg som skal det når han er slik som dette..
Gutt 2011, septemberspire 14
Gutt 2011, septemberspire 14