4 åring våkner på natten

Tinkiwinki

Forelsket i forumet
Trenger tips og råd. Storebror har alltid sovet bra natten igjennom i egen seng. Men for noen måneder tilbake har han begynt å komme inn til meg flere ganger. Vil sove hos meg. Jeg har fulgt han tilbake igjen og igjen. Men det ble så slitsomt med flere sånne runder, at jeg til slutt har latt han sove hos meg. Men problemet er at nå kommer han tidligere inn. Og kommer også hver eneste natt. Babyn jeg og han sover urolig. Så vi kan ikke fortsette sånn. Noen som har noen tips?

Har han sagt noe om hvorfor han våkner? Vår gutt på 4 gjorde det samme for en stund tilbake. Da hadde vi så liten seng at det ble for dårlig plass. Jeg forklarte han at han måtte sove i sengen sin selv pga det, men at han kunne komme inn til oss hvis han var redd. Da fulgte jeg han tilbake og var litt inne på rommet hans til han sovnet igjen. Nå våkner han kun hvis han må på do, så går han tilbake til senga si og sovner. Han er litt bråkete da, så jeg våkner uansett:P

Har han sagt noe om hvorfor han våkner? Vår gutt på 4 gjorde det samme for en stund tilbake. Da hadde vi så liten seng at det ble for dårlig plass. Jeg forklarte han at han måtte sove i sengen sin selv pga det, men at han kunne komme inn til oss hvis han var redd. Da fulgte jeg han tilbake og var litt inne på rommet hans til han sovnet igjen. Nå våkner han kun hvis han må på do, så går han tilbake til senga si og sovner. Han er litt bråkete da, så jeg våkner uansett:p

Han sier at han ikke vil sove selv. Har lurt på om det er fordi lillesøster sover sammen med meg.. og at han også vil det. Bra at din vil sove i sengen sin igjen :-) Jeg håper det bare er en periode som vil gå over. Men vi får jobbe med at han skal sove i sin seng.

Back
Topp