4 åring uten bestevenn i bhg

Hecatees

Andre møte med forumet
Hei, min gutt på snart 4 år har ennå ikke fått en bestevenn i bhg. De ansatte sier ofte at han leker med mange forskjellige. Noen ganger jenter også. Og derfor har jeg ikke tenkt at det var så unormalt. Men nå i helgen så begynte han å fortelle om alle i bhg som var bestevenner. Og endte opp med å bli lei seg på gråten og sa at «jeg har ingen bestevenn». Det var så vondt å høre. Så da er det jo tydeligvis noe som plager han. Jeg skal ta kontakt med bhg i morra. Men åssen er deres barn på rundt 4 år? Har alle en bestevenn i bhg?

Jeg ville snakket om at manikke må ha enbestevenn jeg da, ser på jobb at veldig mange foreldre snakker om bestevenn og barna blir så innmari opptatt av det og kaller alle bestevenn osv
Så fint st han leker med mange forskjellige tenker jeg.
Fint å ha mange å spille på

Jeg ville snakket om at manikke må ha enbestevenn jeg da, ser på jobb at veldig mange foreldre snakker om bestevenn og barna blir så innmari opptatt av det og kaller alle bestevenn osv
Så fint st han leker med mange forskjellige tenker jeg.
Fint å ha mange å spille på

Helt enig i denne. Vi toner ned dette med bestevenn og fokuserer mer på venner. Viktigste er å ha noen å leke med, og det ville jeg ha pratet med barnet mitt om.

Takk for innspill. Det har stressa meg når man hører andre foreldre skryte av at deres barn har en bestevenn. Og da begynner man jo å lure om det er sånn for alle. Lurt å flytte fokuset på at det er fint at man har mange man kan leke med i bhg, at man ikke må ha en bestevenn men mange å leke med istedet

Back
Topp