4 år og vondt i nakken(låsning)

Emiliemor

Gift med forumet
Datteren min våknet med vond nakke i går. Det har ikke godt over enda. Det er den ene siden hun har vondt. Hva gjør man? Lege?kiropraktor?avventer enda en dag?

Hun opererte i fjor(fjernet mandlene) og da ble hun også stiv i nakken. Det gikk over etter 3 dager ca.

Ville nok sett an et par dager. Kanskje prøve å massere henne litt også. Hvis det ikke går over etter noen dager, ville jeg forhørt meg med en kiropraktor :)

Ville nok sett an et par dager. Kanskje prøve å massere henne litt også. Hvis det ikke går over etter noen dager, ville jeg forhørt meg med en kiropraktor :)

Jeg tenker også at jeg kanskje bør vente litt til. Men hun har ganske vondt :( og er veldig stiv. Hun blir hysterisk hver gang vi skal til lege å sånn så vil jo helst vente litt til. Jeg har uansett fri på dagtid frem til fredag så har jo mulighet til å dra uten problem. Kanskje prøve å massere litt i dag også se det Ann i morgen. Syntes bare det er så forferdelig når hun har så vondt :(

Ta en prat med kiropraktor og hør hva de sier.. Jentungen min ble et helt nytt arn etter kiro, så jeg anbefaler det på det varmeste!!

Jeg ville ikke latt det gå et par dager. Da stivner muskler bare enda mer og man trenger flere behandlinger.
Snakker av erfaring både med meg selv og barna.

Har du osteopat i nærheten anbefaler jeg det foran noe annet. De knekker ikke men manipulerer ledd på plass og løser opp muskelknuter.

Å massere selv er ikke alltid en god løsning siden det mange ganger er spesielle måter å massere forskjellige muskelgrupper på.

Man skal stort sett bare holde et jevnt press på knuter og ikke massere. Iallefall det min osteopat sier ;-)

Jeg ville ikke latt det gå et par dager. Da stivner muskler bare enda mer og man trenger flere behandlinger.
Snakker av erfaring både med meg selv og barna.

Har du osteopat i nærheten anbefaler jeg det foran noe annet. De knekker ikke men manipulerer ledd på plass og løser opp muskelknuter.

Å massere selv er ikke alltid en god løsning siden det mange ganger er spesielle måter å massere forskjellige muskelgrupper på.

Man skal stort sett bare holde et jevnt press på knuter og ikke massere. Iallefall det min osteopat sier ;-)

Fikk time hos en kiropraktor som har spesialisert seg på barn. Så håper det fungerer. Ellers skal jeg prøve osteopat. Takk for tips ❤️ får så vondt av henne.

Jeg våkna opp ofte med stiv nakke som liten, noen ganger ble jeg helt skjev i nakke og skulder i etpar dage. Fikk bare beskjed om varmeflaske og ullsjal. gikk over på 2-3 dager.

Back
Topp