4årskontroll?

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Noen som har vert?
JR har fått time i neste uke..
Leeenge siden vi var på helsestasjonen med han nå.. kjenner det rører seg litt i magen min, men nå er det jo ny helsestasjon, ny helsesøster og forhåpentligvis får vi en HS som ser gutten og ikke skjemaene..[8|]

den hadde vi i barnehagen før jul. Ikke noe problem, litt kjekt faktisk! [:D] Måtte ta synstesten igjen etter noen uker - da gikk det heeeelt fint! Han ble bare litt ukonsentrert. [:)]

tiril veronje skulle vært på 4års kontroll på barneavdelinga idag. men siden jeg er nyoperert og kom hjem fra sykehuset i går, så ringte jeg og fikk kontrollen utsatt. men..har ikke fått innkalling til vanlig 4års kontroll hos helsesøster

Ja vi har vært..gikk helt strålende..Helsesøster mente hun ville bli håndballspiller :-) Vi får se..Det var en rolig og harmonisk jente nå sa hs og det var så deilig å se..Hun har hatt noen veldig urolige år med masse frustrasjon

Vi har fått innkalling til neste uke..spennende synes jeg. Han har ikke så god motorikk sier de i bhg, han er en vims som snubler på flatmark...hehehe

Vi har vært. Eller Heine var med pappan sin.
Han var akkurat passe på det meste... [:D]
-Men det visste jeg jo...[8D]

Vi har fått innkalling uti mai... Så pappa tar med seg gullet og drar. Syns det var VELDIG greit at han tok litt tak i det der også, nå er det jeg som har vært avgårde på det meste så langt...

Back
Topp