Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har vert?
JR har fått time i neste uke..
Leeenge siden vi var på helsestasjonen med han nå.. kjenner det rører seg litt i magen min, men nå er det jo ny helsestasjon, ny helsesøster og forhåpentligvis får vi en HS som ser gutten og ikke skjemaene..[8|]
den hadde vi i barnehagen før jul. Ikke noe problem, litt kjekt faktisk! [:D] Måtte ta synstesten igjen etter noen uker - da gikk det heeeelt fint! Han ble bare litt ukonsentrert. [:)]
tiril veronje skulle vært på 4års kontroll på barneavdelinga idag. men siden jeg er nyoperert og kom hjem fra sykehuset i går, så ringte jeg og fikk kontrollen utsatt. men..har ikke fått innkalling til vanlig 4års kontroll hos helsesøster
Ja vi har vært..gikk helt strålende..Helsesøster mente hun ville bli håndballspiller :-) Vi får se..Det var en rolig og harmonisk jente nå sa hs og det var så deilig å se..Hun har hatt noen veldig urolige år med masse frustrasjon
Vi har fått innkalling uti mai... Så pappa tar med seg gullet og drar. Syns det var VELDIG greit at han tok litt tak i det der også, nå er det jeg som har vært avgårde på det meste så langt...