Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi skal på 3D ul imorgen,og hadde ordnet oss med barnevakt..dessverre fikk ikke barnevakten til det likevel og vi får ikke i noen andre..
Tror dere 4åringen kan reagere negativt på det hvis hun blir med?noen som har erfaring?
Ingen erfaring, men det bøøøør vel gå bra? Sikkert spennende for han/henne å vær med, men det kan vel kanskje gå ut over deres ro eller? Ble jo frarådet å ta med på OUL, men da skal de jo sjekke gjennom organer osv, og det kan jo også i verste fall bli dårlige nyheter. 3D er jo noe annet. Det er jo privat, og dere betaler for bilder. Men 4-åringen kan jo sitte på fanget til pappaen og følge med. Går nok helt fint
Det kan jo vær spennende for en fire åring å være med,men jg hadde ikke gjort det,men det er fordi tenk viss de oppdager noe feil og en fire åring skal høre det...
3åringen vår har vært med på 3 vanlige ultralyder.. og han syns det var kjempe stas.. vinket til lillebror når han lå i magen og vinket til han tenker at er sikkert litt mer virkelig med 3d så bare husk å forklare godt på forhånd at det er en "skikkelig" baby h*n får se
Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
Ja,det gikk kjempefint på ul fikk dobbeltsjekket at babyen er frisk,men 3D-bildene ble dessverre ikke så bra som jeg hadde håpet på,men det et det ikke noe å gjøre med
Når det gjelder å ha med 4åringen,så hadde det vel vært best om noen kunne hatt henne imens,for hun var veldig urolig og kjedet seg og krevde sin del av oppmerksomheten,men jeg kan skjønne at hun ikke synes det var like mye stas som oss foreldre..så far fikk ikke med seg hele opplevelsen som han skulle gjort,føler jeg..
Jeg hadde med jenta mi på snart 4 å hun var helt med, gikk supper fint. Vi forberedt henne på hva som skulle skje, så hun gledet seg kjempe masse og var veldig opptatt av at hun skulle sitte stille. Hun fikk sitt eget bilde når vi var ferdig, og da kunne hun fortelle meg hva som var hvor på bildet, imponerende så vi hadde ikke noe problem ned det,hun snakker fortsatt om opplevelsen hun fadder med å se lillebror på skjermen