3xS

123Kjør!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Ser du er gravid emoticon  Så gøy! Gratulerer! Vet at du har ventet lenge på dette, så er veldig glad på dine vegne.

Har du fått jobb også? Du var vel ferdig med sykepleien nå til sommeren, stemmer ikke det?

Gratulerer så kjempemasse!!! 

Håper formen er bra!

Ååå, så utrolig kjekt Silje!
Gratulerer så mye 

Woop woop!!!
Gratulerer så mye! Endelig :D

weeee ja! endelig var det vår tur igjen! angående jobb så fikk jeg 80% i hjemmesykepleien fra 1.september, men jeg går på svangerskapspenger pga hyperemesis, så nå jobber jeg ikke noe. Men jobba der 100% som sykepleier i sommer da er der jeg har jobba i endel år, bare en annen sone.

3xS skrev:
weeee ja! endelig var det vår tur igjen! angående jobb så fikk jeg 80% i hjemmesykepleien fra 1.september, men jeg går på svangerskapspenger pga hyperemesis, så nå jobber jeg ikke noe. Men jobba der 100% som sykepleier i sommer da er der jeg har jobba i endel år, bare en annen sone.

Gratulerer så masse!!!! Og all medfølelse for hyperemesis... Det er virkelig noe av det værste som finnes. Jeg hadde en operasjon for et par uker siden, og hadde en ukes tid hvor jeg fikk denne tilstanden tilbake. Skikkelig kvalm og slapp... Det vekka mange fæle gamle minner, og jeg var såååå glad for at det ikke var pga graviditet denne gangen!

Masse god bedring, håper det gir seg:)

Gratulerer! Så kjekt :) Det var vel ganske etter planen om jeg ikke husker feil :) Kos deg i svangerskapet, håper du slipper flere plager!

Back
Topp