3mnd vaksine

Sommerskatt

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Hvordan har deres babyer reagert på 3 mnd vaksinen?

Vi skal ta i morgen, og jeg gruer meg...

Snuppa fikk sin igår , hun gråt bare når hun stakk, fikk sukkervann før vaksinen, etterpå sov hun resten av dagen. Idag har hun hatt litt feber og sovet seg igjennom denne dagen og. Har gått veldig fint egentlig.

Jenta vår fikk også vaksinene i går. Hun skrek skikkelig da hun ble stukket, forståelig nok, men det gav seg heldigvis fort :) Ellers var hun litt varm og utilpass i går ettermiddag/kveld (målte tempen og den var 37,6), men i dag har hun vært helt som hun pleier :) Ser ut til at det har gått veldig bra!

Vi tok den før jul. Hyl og skrik under stikkene, men det ga deg fort. Var utilpass og gråt en del samme dag. Ga en paracet på kvelden og det hjalp! Sov godt den natten og var seg selv igjen neste dag :)

Skal ta i morgen. Gruer meg..

Her gikk det ikke helt bra.... Selve stikkingen gikk over all forventning, lillegutt ble naturlig nok sint og lei seg - men sluttet å gråte etter et lite minutt. Men så segnet han om, og klarte ikke holde øynene oppe. Vi ristet han og det hjalp ikke. Så lillegutt fikk adrenalinsprøyte og ambulanse med blålys... Og nå kom vi akkurat hjem fra sykehuset. Vi fikk ingen forklaring, men øvrige vaksiner fremover må tas på sykehuset....

Stakkars lille vennen min :(

Her gikk det ikke helt bra.... Selve stikkingen gikk over all forventning, lillegutt ble naturlig nok sint og lei seg - men sluttet å gråte etter et lite minutt. Men så segnet han om, og klarte ikke holde øynene oppe. Vi ristet han og det hjalp ikke. Så lillegutt fikk adrenalinsprøyte og ambulanse med blålys... Og nå kom vi akkurat hjem fra sykehuset. Vi fikk ingen forklaring, men øvrige vaksiner fremover må tas på sykehuset....

Nei uff! Sånn skal det jo ikke gå:( Godt det endte bra og at dere er hjemme igjen! Skremmende, men forhåpentligvis ikke noe som skjer igjen. Håper han har det bra nå!
Visste dem ikke hvorfor han hadde reagert sånn?

Nei uff! Sånn skal det jo ikke gå:( Godt det endte bra og at dere er hjemme igjen! Skremmende, men forhåpentligvis ikke noe som skjer igjen. Håper han har det bra nå!
Visste dem ikke hvorfor han hadde reagert sånn?
Blodprøvene på sykehuset viste ikke allergi, men de ville ikke avfeie det heller. De tippet på at det dreier seg om akutt blodtrykksfall.

Blodprøvene på sykehuset viste ikke allergi, men de ville ikke avfeie det heller. De tippet på at det dreier seg om akutt blodtrykksfall.
Godt dere blir fulgt opp i framtiden da! Ikke gøy når sånt skjer med det kjæreste vi har.

Oi så ekkelt!! Da hadde jeg blitt redd og!

Å herremin så skummelt. Har aldri hørt om det skje før. Stakkars lille vennen

Etter å ha hørt Sommerskatt's opplevelse har jeg alliert meg med svigermor, vil ikke være alene om det smeller :/

Lurt. Jeg skulle egentlig alene, men mannen ble med i 12te time. Uten han har jeg nok ikke holdt hodet like kaldt....

Ikke sant! Svigermor henter oss og vi blir med til dem fram til mannen kommer fra jobb, så får jeg litt hjelp om han blir veldig trist eller dårlig :)

Oi shit! Glad mannen min skal være med. Har tenkt på dette med allergi.. Ser jo for meg alle mulige scenarier. Gudameg for en ekkel opplevelse!

Lillegutten vår fikk vaksine i går og var så flink! Litt tårer ble det, men ble fort glad igjen :) Glad pappan var med for han måtte holde han når sprøytene ble satt.. Mens jeg satt ved siden av med tårer i øynene, den så jeg ikke komme altså! Må være instinkter.. Uansett så ble han ordentlig slapp på kvelden og var groggy.. Han er alltid superaktiv på kvelden, så var merkelig å oppleve :( Brakk seg en del og kastet litt opp, var helt grønn i ansiktet stakkars. Og feber oppi 38,4. Så det ble soving i senga med mamma og pappa, hadde så vondt for han. Lille sprelle gutten min som bare var slappis <3 Bedre form i dag, men fortsatt litt feber og trøtt. Brakk seg litt mer også. Men i strålende humør når han er våken :) Sukk, disse nydelige barna, hvor høyt man elsker de <3

Lillegutten vår fikk vaksine i går og var så flink! Litt tårer ble det, men ble fort glad igjen :) Glad pappan var med for han måtte holde han når sprøytene ble satt.. Mens jeg satt ved siden av med tårer i øynene, den så jeg ikke komme altså! Må være instinkter.. Uansett så ble han ordentlig slapp på kvelden og var groggy.. Han er alltid superaktiv på kvelden, så var merkelig å oppleve :( Brakk seg en del og kastet litt opp, var helt grønn i ansiktet stakkars. Og feber oppi 38,4. Så det ble soving i senga med mamma og pappa, hadde så vondt for han. Lille sprelle gutten min som bare var slappis <3 Bedre form i dag, men fortsatt litt feber og trøtt. Brakk seg litt mer også. Men i strålende humør når han er våken :) Sukk, disse nydelige barna, hvor høyt man elsker de <3
Huff, stakkars liten! Godt han er bedre nå, men huff for en kveld det må ha vært i går :(
Heldigvis 2 mnd til neste vaksine :)

Huff, stakkars liten! Godt han er bedre nå, men huff for en kveld det må ha vært i går :(
Heldigvis 2 mnd til neste vaksine :)
Det var mye vondt i mammahjerte og pappahjerte da ja :( Heldigvis kasta han ikke så mye opp, men syns det var så ekkelt at han ble helt grønn :o Sikkert veldig kvalm..
Enda godt det er det! :)

Back
Topp