Hvordan har deres babyer reagert på 3 mnd vaksinen?
Vi skal ta i morgen, og jeg gruer meg...
Vi skal ta i morgen, og jeg gruer meg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei uff! Sånn skal det jo ikke gåHer gikk det ikke helt bra.... Selve stikkingen gikk over all forventning, lillegutt ble naturlig nok sint og lei seg - men sluttet å gråte etter et lite minutt. Men så segnet han om, og klarte ikke holde øynene oppe. Vi ristet han og det hjalp ikke. Så lillegutt fikk adrenalinsprøyte og ambulanse med blålys... Og nå kom vi akkurat hjem fra sykehuset. Vi fikk ingen forklaring, men øvrige vaksiner fremover må tas på sykehuset....
Stakkars lille vennen min![]()
Blodprøvene på sykehuset viste ikke allergi, men de ville ikke avfeie det heller. De tippet på at det dreier seg om akutt blodtrykksfall.Nei uff! Sånn skal det jo ikke gåGodt det endte bra og at dere er hjemme igjen! Skremmende, men forhåpentligvis ikke noe som skjer igjen. Håper han har det bra nå!
Visste dem ikke hvorfor han hadde reagert sånn?
Godt dere blir fulgt opp i framtiden da! Ikke gøy når sånt skjer med det kjæreste vi har.Blodprøvene på sykehuset viste ikke allergi, men de ville ikke avfeie det heller. De tippet på at det dreier seg om akutt blodtrykksfall.
Oi så ekkelt!! Da hadde jeg blitt redd og!Her gikk det ikke helt bra.... Selve stikkingen gikk over all forventning, lillegutt ble naturlig nok sint og lei seg - men sluttet å gråte etter et lite minutt. Men så segnet han om, og klarte ikke holde øynene oppe. Vi ristet han og det hjalp ikke. Så lillegutt fikk adrenalinsprøyte og ambulanse med blålys... Og nå kom vi akkurat hjem fra sykehuset. Vi fikk ingen forklaring, men øvrige vaksiner fremover må tas på sykehuset....
Å herremin så skummelt. Har aldri hørt om det skje før. Stakkars lille vennenHer gikk det ikke helt bra.... Selve stikkingen gikk over all forventning, lillegutt ble naturlig nok sint og lei seg - men sluttet å gråte etter et lite minutt. Men så segnet han om, og klarte ikke holde øynene oppe. Vi ristet han og det hjalp ikke. Så lillegutt fikk adrenalinsprøyte og ambulanse med blålys... Og nå kom vi akkurat hjem fra sykehuset. Vi fikk ingen forklaring, men øvrige vaksiner fremover må tas på sykehuset....
Lurt. Jeg skulle egentlig alene, men mannen ble med i 12te time. Uten han har jeg nok ikke holdt hodet like kaldt....Etter å ha hørt Sommerskatt's opplevelse har jeg alliert meg med svigermor, vil ikke være alene om det smeller :/
Lurt. Jeg skulle egentlig alene, men mannen ble med i 12te time. Uten han har jeg nok ikke holdt hodet like kaldt....
Oi shit! Glad mannen min skal være med. Har tenkt på dette med allergi.. Ser jo for meg alle mulige scenarier. Gudameg for en ekkel opplevelse!Her gikk det ikke helt bra.... Selve stikkingen gikk over all forventning, lillegutt ble naturlig nok sint og lei seg - men sluttet å gråte etter et lite minutt. Men så segnet han om, og klarte ikke holde øynene oppe. Vi ristet han og det hjalp ikke. Så lillegutt fikk adrenalinsprøyte og ambulanse med blålys... Og nå kom vi akkurat hjem fra sykehuset. Vi fikk ingen forklaring, men øvrige vaksiner fremover må tas på sykehuset....
Huff, stakkars liten! Godt han er bedre nå, men huff for en kveld det må ha vært i gårLillegutten vår fikk vaksine i går og var så flink! Litt tårer ble det, men ble fort glad igjenGlad pappan var med for han måtte holde han når sprøytene ble satt.. Mens jeg satt ved siden av med tårer i øynene, den så jeg ikke komme altså! Må være instinkter.. Uansett så ble han ordentlig slapp på kvelden og var groggy.. Han er alltid superaktiv på kvelden, så var merkelig å oppleve
Brakk seg en del og kastet litt opp, var helt grønn i ansiktet stakkars. Og feber oppi 38,4. Så det ble soving i senga med mamma og pappa, hadde så vondt for han. Lille sprelle gutten min som bare var slappis <3 Bedre form i dag, men fortsatt litt feber og trøtt. Brakk seg litt mer også. Men i strålende humør når han er våken
Sukk, disse nydelige barna, hvor høyt man elsker de <3
Det var mye vondt i mammahjerte og pappahjerte da jaHuff, stakkars liten! Godt han er bedre nå, men huff for en kveld det må ha vært i går
Heldigvis 2 mnd til neste vaksine![]()