3'mnd - milepæle?

Kronedama

Glad i forumet
Julikulene 2020
Hørt mange liksom har nevnt 3mnd og det er en slags milepæle- flere hørt?
I hht feks krybbedød o.l..
uansett så blir de jo sterkere for hver dag=)

Vet 3mnd var en slags milepæle i svangerskapet men har aldri hørt det i sammen med spedbarn har du?

ønsker dere en flott dag=)

Uff, du må ikke tenke på krybbedød.

Men tre mnd regnes som en liten milepel. De fleste bebisene begynner å få en noenlunde døgnrytme og en får mer og mer kontakt med dem hver dag.
Jeg merker iallefall det. Nå kan knerten sovne rundt kl 19 på kvelden og våkne først i 3-4 tida.

oki takk=)
Var ei som nevnte det så jeg begynte å tenke=)
har blitt mer flink til å ikke tenke på sånt men det streifer avogtil,, men de blir sterkere så=)

Huff, nei krybbedød vil vi ikke tenke på. Dessverre er ikke faren over ennå, men 3 mnd er jo en milepæl, ja. Her har ikke gullet helt fått med seg ennå at man skal sove over lengre perioder, men jeg satser på at hun tror det er 4 mnd som gjelder... [:-]

ORIGINAL: Kleo79

Huff, nei krybbedød vil vi ikke tenke på. Dessverre er ikke faren over ennå, men 3 mnd er jo en milepæl, ja. Her har ikke gullet helt fått med seg ennå at man skal sove over lengre perioder, men jeg satser på at hun tror det er 4 mnd som gjelder... [:-]

nei det er sant att faren ikke er over, har hørt om en del tilfeller av mye eldre enn det våres er.
Men tenker som så att de er friske og sterke så det går bra.
Er ikke så mye tilfeller og når tilfeller har vært har det oftest ligget gode grunner bak.

Men fysj ikek tenke sånn;=)

Ja kanskje hu tar det når hun er 4=)=)

Back
Topp