3Mnd kontroll

cathli

Betatt av forumet
Hadde gruet meg til idag da jeg viste att det var sprøyte som skulle taes... Huff... Satt lille Mathias på mitt fang å hold han... fikk 2 sprøyter på rappen... å Lille Mathias reagerte med ett skikkelig rop... Har aldri hørt han rope så høyt.. Han var utrøstelig... Fikk så ufattelig vondt i mamma hjerte... [:(]Det er det verste jeg har vært med på.
De annbefalte å sitte å amme mens det pågikk, men jeg fikk høre av min søster når hun gjorde det, så sluttet hennes gutt å skulle ha pupp.. Han forbinner pupp med noe vondt... så jeg tok ikke sjansen på det.. Huff... Bare 2 mnd til 2 til sprøyter... Gruer meg skikkelig...[:(]

Jeg gav Marie flytende paracett ut på kvelden fordi hun var så utilpass, ikke feber men gråt mye. etter den virket var alt fint igjen [;)]

han er veldig sutrette nå... huff... kanskje jeg skall gi han paracet...

uff, ja det er ikke noe kjekt, godt når det er over så får vi prøve å la vær å tenke på det til neste gang.....

Stakkar Mathias- jeg kjenner godt igjen følelsen ja, ikke noe kjekt for de sårbare mammahjertene våre det nei..

har opplevd det jeg å,Kira skrek så høyt og det var så vondt i hjerte mitt at jeg fikk tårer i øyne, det var bra at mannen var med da vi fikk litt støtte begge to

Uff... gru mej ej med.. oss skal på mandag om 14 daga....[:(][&:]
-men det e no heldigvis fort glømt med disse små... 

åhh ja, tårene presset godt på hos meg når hun gråt!!
men ga henne nussen etterpå og da ble det stille og hun sovnet helt.

på ettermiddagen begynte hun å hyle skikkelig -tror hun hadde vondt da.
fikk en paracet stikkpille og da gav det seg.
gråt litt med henne den kvelden ja... [:(]
puh, ikke lett å være sterk mamma alltid! [:o]

Back
Topp