3mnd kontroll

3.mannpåveg

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
I morgon skal vi på 3 månederskontroll og ta vaksine. Kvir meg litt til det! Blei stikke ein del på sjukehuset og var ikkje spesiellt glad i det, og så kan han jo få reaksjonar etterpå... Håpe det går bra! Blir kjekt å få vegd han igjen iallefall, ein mnd utan veging no så det blir spennande!

Uff, kjente jeg grøssa da jeg så overskrifta.. Jeg HATER vaksine.. Men heldigvis skal mannen være med, så da er han den "slemme", og jeg får trøste :) Blir faktisk fysisk uvel når han gråter..

Masse lykke til!
Jeg tenkte jeg skulle ta med litt sukkervann når det er vår tur. ;)

Gjekk veldig bra :) Hylte til når ho stakk men roa seg fort ned igjen. Foreløbig ingen reaksjon i ettertid, er blid og gla!

Det gikk veldig fint med oss også idag. Hun ble rimelig rød i toppen da de stakk stakkars, og hun gråt og gråt, men roa seg etterhvert. Er bare en time siden vi var der, så vet ikke om hun får no reaksjon enda.

Vår tur om en timme...
Det blir värst för mig, tanken på att att lilleman ska ha det ont gör redan ont i mammahjärtat!
Håller tummarna för det bästa.

Åh, det hade jeg glemt :( huff, gruer meg... :S Men har enda litt tid til å mane meg selv opp for blir ikke før tidligst den 26 april(gubben skal på jobb fra 10-25 å da skal jeg og Ailo og ut på reise-helt sørover me fly)....

Åh, det hade jeg glemt :( huff, gruer meg... :S Men har enda litt tid til å mane meg selv opp for blir ikke før tidligst den 26 april(gubben skal på jobb fra 10-25 å da skal jeg og Ailo og ut på reise-helt sørover me fly)....

La märke till din kommentar om att ni ska ut å resa!:-)
Jag ska också fly själv med lillegutt - till Sverige.
Vet du hur dt fungerar med lån av vogn efter insjekk?
Har du ellers några goda tips/råd om det å resa alene med våra små?

La märke till din kommentar om att ni ska ut å resa!:)
Jag ska också fly själv med lillegutt - till Sverige.
Vet du hur dt fungerar med lån av vogn efter insjekk?
Har du ellers några goda tips/råd om det å resa alene med våra små?

Har ikke sjekket ang leie av vogn etter innsjekking, men det er bare å ringe den aktuelle flyplassen... Selv så skal vi bruke bæresele(babybjørn) når vi må gå/stå og ellers ha han i fange å bare kose:)

Ellers så fikk jeg bekjed om at bare ren barnemat/mme o.l går gjennom sikkerhetskontrollen men ikke kokt vann på termos, så evt mat/mme må man be flyvertinnene varme på flye om barne skal ha mat i løpe a turen.

Ellers kan det være lurt me ekstra skifte til barne, kluter, både våt og tørr våtservietter, nok bleier, et teppe(det er ofte kaldt på flyet)...

Ellers kan jeg ikke komme på noen tips enda:P Kan hend jeg får flere etter vi har vært på reise:)

Når skal du/dere reise?

På Gardemoen har sas noen triller til utlån, ganske dårlige... Men bedre enn ingenting.
Så kan det være lurt å ha med ferdigpakker med mme. De kan jo varmes i vannbad:)

Vi var 7 timer på Gardemoen (mellomlanding) når storebror var 3mnd, Han var flaskebarn. Tror Gardemoen må være den dårligst tilrettelagte flyplassen for babyer!

Back
Topp