3mnd kontroll med bilder

Prinsessa*

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene
Marsipanene 2019
Snøfnuggene 2025 ❄️
Tenk da var 3 mnd gått [:)]Lille minin som var 2920 gram 10 dager på overtid.

Jeg trodde han hadde strekt seg til 60, men han var 58 cm. 4 cm siden 6 ukers kontrollen.

Jeg trodde vel også at han var noe tyngere, men vekta viste 4710 gram. 410 gram mer siden 6 ukerskontrollen.

Smiler og ler til HS uviten om hva slags ondskap hun skal påføre meg [8D]

Gikk overaskende bra med vaksina, litt grining på sprøyte nr 2.

Vekta hans har dabba litt av og jeg regna med det siden jeg har følt at jeg har amma en del og følt det har hvert lite på kveldene.
Hs ville at jeg skulle legge han til brystet oftere for å få opp produksjonen. Siden han var veldig våken, blid og fornøyd ville hun at vi skulle prøve å
få amma til han var blitt 4 mnd for da hadde han fått i seg det viktigste og da kunne vi prøve grøt om vekta ikke var noe særlig endret.
Skal inn til veiing igjen i februar for å se.Men følte jeg det vanskelig kunne jeg prøve MME, men jeg skal ikke gi meg enda.

Håper virkelig jeg kan få fullamma helt ut og i allefall når vi skal 2 uker til syden så er pupp kjekt.
Ikke noe rekasjon på sprøyta, kanskje litt trøtt på senkvelden og litt varm inatt, men ikke noe vi gjorde stort ut av enn å lette på dyna.

Ikke store karen nei..

Ang syden, vær OBS, en vennine av meg hadde også en som la på seg lite og var smilende hele tiden, så dro de til syden og hun tenkte å vente med mme, resultate var, mye varmere klima, dehydrert gutt og 1 uke på sykehus dere nede, altså ferie i DASS for hun ikke tok med mme(dette sier hun selv), hun hadde heller tatt med mme og fylt på sider hun i dag! Det var ikke for å være negativ, men varmen vil nok gjøre noe med behovet hans for væskepåfyll..

Stian er vakker som alltid[:D]

ORIGINAL: *Minibønna*

Ikke store karen nei..

Ang syden, vær OBS, en vennine av meg hadde også en som la på seg lite og var smilende hele tiden, så dro de til syden og hun tenkte å vente med mme, resultate var, mye varmere klima, dehydrert gutt og 1 uke på sykehus dere nede, altså ferie i DASS for hun ikke tok med mme(dette sier hun selv), hun hadde heller tatt med mme og fylt på sider hun i dag! Det var ikke for å være negativ, men varmen vil nok gjøre noe med behovet hans for væskepåfyll..

Stian er vakker som alltid[:D]

huff ja det er ikke morro når sånt skjer.
men jeg skal uansett ta med mme når vi reiser[;)] det hadde jeg gjort om jeg amme godt også.
åja en må passe litt ekstra på[:)] satser ikke på noe sykehusopphold[&:]

Så flott gutt du har[:D

kjekt å se bilder[:D]

Nydelige Stiangullet
Han er ikke så stor nei, ca 200g mindre enn simen var på 3mnd kontroll. Håper han legger på seg greit fremover og at sydenturen går fint som bare det :)

Nyyyydelige lille gutten[:D]

Ikke store karen nei. Du kan jo dra på helsestasjonen å veie før og etter amming for å se hvor mye han får i seg til et måltid.
Men utrolig vakker, syns han er så herlig[:D]
Misunner dere syden turen[8D]

Liten søt kar det der[;)] "hvorfor være stor og slapp når man kan være liten og sjapp"[;)][;)]

han er helt herlig lille Stian

og såååå blid da[;)]

lille søtnosen:))

Back
Topp