3mnd kontroll idag :D

sola86krs

Forelsket i forumet
MAI 2013
Det er mandag og ny uke :D
Idag skal vi på 3mnd kontroll.
Gleder meg såå, er så spent på hvor mye lillemor har vokst og lagt på seg :D
Samt så er det vaksine dag idag, ser ikke heilt frem til det, men håper det går bra og at hun ikke reagerer noe særlig på det.

Hva er deres planer for dagen?
Og hvilke erfaringer har dere med vaksiner og reaksjoner i etterkant? :)

Ha en strålende mandag flotte folk :):)

Ingen av mine har reagert noe særlig på den første vaksinen. Har ikke tatt den enda med disse to. Men satser på det går like fint med de.

Hadde paraceth i bakhånd da, og vil ha det nå også. :)

Håper det har gått bra:) vi skal på 3mnd kontroll neste uke;) storebror reagerte ikkje på vaksinen, ikkje grein han heller så håper på reprise :D

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Håper kontrollen gikk fint :)

Vi skal på torsdag. Er veldi spent på vitalt mål lenge er ikke målt siden han var 4 dager og vekt ble sist tatt på 6 ukerskontrollen.

Storesøster her reagerte aldri på noen av vaksinene hun har fått. Så håper det samme gjelder gir lillemann.

Håper det gikk greit idag, vi skal i morgen...
Håper vaksinen går greit.

Vaksina gikk greit å ta, var verre for meg enn for ho haha ;)
Ho reagerte ikke igår kveld på den, men våkna i natt av skikkelig grining å ho var kjempe urolig, holdt det gående til idag morges, så har blitt lite søvn i natt kan du si :/
Fikk en paracet å det hjalp heldigvis, da sovna ho greit. Ellers har ho vært urolig i hele dag,men fikk mat nå å ble lagt 18.15 så håper at det hjelper me ei natt go søvn på lillemor :)

Kontrollen gikk kjempebra, har ei lang jente på heile 62 cm (hs sa det va visst veldig langt, men ikke vet jeg) å som veier 5995 :)
Så ho vokser seg stor å fin, herlig :):)

Håper kontrollen til dere andre går bra når dere skal, er alltid like spennende å måle/veie syns jeg hehe :):)

Godt vaksinasjonen gjekk bra:) kjedelig med natten då :/ men får håpe ho Søve godt i natt:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Back
Topp