3dje brystvorte

Lilleic

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Noen som har erfaring med 3dje brystvorte? Hvordan er det med amming? Min er ganske liten å vil tro det ikke kommer noe melk ut? Men den er må begynt å bli større og mørkere samt den er øm, grusomt å ha BH på fortiden...

Har ingen erfaring, men fant dette fra forum i klikk.no fra desember 2012:

"Dette er rart, men eg har 3 brystvorter, det kommer melk ut alle 3. Nr 3 er rett under venstre bryst. Andre? Føler meg veldig sær!"

Så tydeligvis kan det komme melk der også hos noen :)

Syns det var litt spennende, så jeg fant denne artikkelen:

http://kellymom.com/bf/got-milk/extra-breast-tissue/

Den forandrer altså også gjerne farge og str som de andre, men "produserer" vanligvis ikke melk som de andre, men kan lekke litt :)

Ja, jeg har en ekstra og er grusomt å bruke BH med spiler når jeg har mensen liksom. Men nå er den bare blitt mer og mer mørk. Så er spent å se om den blir å lekke noe...
samt om babyen blir å få det!

Ja, jeg har en ekstra og er grusomt å bruke BH med spiler når jeg har mensen liksom. Men nå er den bare blitt mer og mer mørk. Så er spent å se om den blir å lekke noe...
samt om babyen blir å få det!

Ja, blir spennende å se :) De kan tydeligvis lekke litt melk, men kanskje ikke nok til at man kan amme med den :angelic: Håper ikke den er veldig øm da! Ille nok med to vonde brystvorter :O

Back
Topp