3dager til fm

en_til_på_vei?

Elsker forumet
3dager til fm kommer, om jeg ikke er heldig å få lov til å komme inn til dere da.. så blir jo spennende å se....[:)]
kansje jeg MÅ melde meg ut eller KANSJE jeg får lov til å være her.. krysser for det beste

får jeg komme hit. så ska jeg love dere at jeg kommer til å juuuuuuuuuuuuuuuuble

så dere merker det veldig fort

men akkurat nå stikker det svært mye på begge siden nederst under magen.. å føler en varme som stråler rundt mage område[8D]

å følt flere ganger slik som at jeg skulle hatt urinvei infeksjon[8D]

er dette normalt??[:-]

ingen som veit..

dytter[8D]

her stakk det og veldig mye nede i magen på siden før jeg testet positivt. jeg testet positivt 3 dager før IKM[;)]

ORIGINAL: SistemannIMagen

her stakk det og veldig mye nede i magen på siden før jeg testet positivt. jeg testet positivt 3 dager før IKM[;)]

samme her, stakk noe sinnsykt i magen på begge sider - og det gjør det forstatt - men mye mindre[:)]

er 3dager til ikm...[;)]
så jeg drøyer den... for testet her om dagen på ikke morgen urin...
så ut som to streker på testen, men den enne var ikke noe særlig rosa....[:-]

så da vil jeg vente å se om ikm kommer.. kommer ikke den, tar jeg test etter noen dager etter forventet ikm[8D]

ja.. vil heller vente en å bli kjempe skuffa for å ikke få mulighet til å komme inn til dere[8D]
så da vil jeg heller drøye den i disse tre dager + prøver å spare på testene... selv om man er test freak[;)] hehe

men oppdatering får dere snuppene mine[:D] dere er så herlige[:)]

Må si jeg er imponert over selvdisiplin som klarer å vente [:)]

Selv har jeg tatt 4 tester og jeg vet ikke noe jeg kan forvente mens, da syklusene lever sitt eget liv [:'(] alle fire testene har vist svakt svakt svakt positivt, skjønt jeg er usikker på hvor mye lilla farge det er på dem [8|] men de er ultrasvakt lilla. Barnefar så på dem i går når han kom hjem fra jobb og jeg sa ser du streker? Han sa "neiii" og [;)], du er nok litt gravid du sa han [:)] Er jo ikke vanskelig å se at det er streker der da sa han, kanskje er det mitt syn som er dårlig så jeg ikke ser det selv ordnelig?

Tilbake til deg nissemor-lykke til med venting og testing bøyer meg i støvet for ei som klarer å la være å teste i vei

ååå så hyggelig...

gratulerer så masse fikk nesten tårer i øyna for det du sa jeg.. føler meg så følsom fortiden...

griner å klikker for INGEN ting om dagen[X(] synes litt syn på mannen min[8D] hehe
takk takk.... så nå er det bare vente å se.. [:)]

Back
Topp