3d

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Får dere alltid se baby på 3d når dere er på kontroll på sykehuset? :happy:
Håper bare vi få se han her i 3d neste kontroll om et par uker ;)

Ja. Eller, denne gangen har vi bare vært på privat TUL og OUL, men fikk se 3D begge steder. Sist hadde vi privat TUL, OUL, morkakekontroll og overtidskontroll, de tre siste var på sykehuset og fikk 3D på alle fire ultralyder. På siste var det ikke lett å få noen helhet, men hun ville sjekke nese og lepper nøye mtp spalte siden vi først var der og han lå godt til :)

Vi har ikke fått 3d på vekstestimering på sykehus. Fikk bilder på oul, men ikke i uke 24 på første vekstestimering. Vurderer å ta en privat med 3d og for å sjekke livmorhalsen pga konisering før jeg skal på ny sjekk på sykehuset i uke 32. Kun sett på livmorhals med utvendig ul på oul. Litt inntrykk av at de ikke anser det som risiko, så da hjelper det ikke at det er noe jeg ønsker fordi jeg kjenner ei som fødte i uke 28 fordi livmorhalsen plutselig fikk fra 4cm til null mellom oul og sjekk i uke 24. Hun hadde konisert mellom barn nr 1 og 2.

Jeg håper jeg får på min neste kontroll igjen og, har fått det 2 ganger :joyful:

Vi har aldrig fått 3D med denna. Skal boka ett privat nästa vecka! Mååå in och se om han ligner på noen av bröderne sine, som är väldigt olika till utseendet!

Fikk se 3d i uke 12, men ikke på OUL. Jeg ønsker heller ikke se hvordan han kan se ut nå - ønsker den overraskelsen til fødselen :)

Fikk 3D på sykehuset ved oul :) fikk ikke det i 2015..
De sa sist på sykehuset at de No hadde det nyeste av det nyeste utstyret, så Kansje derfor noen får se i 3d på kontroller der :)

Ikke på Oul eller Etterkontroll på sykehuset. Men ser man kan gjøre det privat fra uke 24

Ikke på Oul eller Etterkontroll på sykehuset. Men ser man kan gjøre det privat fra uke 24
Ja vet man kan gjøre det privat, men får se på kontroller på sykehuset om jeg spørr så gidder ikke betale 1500kr for en privat da :p

Ja vet man kan gjøre det privat, men får se på kontroller på sykehuset om jeg spørr så gidder ikke betale 1500kr for en privat da :p

Jeg er glad vi ikke brukte penger på det ihvertfall, syns det var oppskrytt helt personlig, men så hadde vi en unge med hendene i fjeset konstant på hver eneste ultralyd :hilarious:

Back
Topp