Hvor mange har bestilt time?
Venter på årets Julegave<3
Venter på årets Julegave<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er 4d?Tror ikke vi skal, men om baby ligger riktig så har jeg sett ufattelig masse flotte bildervet ikke om alle tilbyr det, men plutselig så jeg ei på Facebook som la ut et bilde av sønnen sin i magen, hvor bildet så helt virkelig ut. Lurer på om det kalles 4d, var vertfall helt sinnsykt bilde
To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14![]()
Åja, hehe, utrolig hva teknologien kan i disse dager vertfall
Jeg fikk også ny ul på sykehuset i uke 32 eller hadde jeg også bestilt en ul imellom oul og fødselVi skal ikke siden jeg må på ny ul i uke 32 fordi babyen ligger så langt nede. Men jeg har lyst
28.12.14 <3
4d blir med bevegelse/lyd.Tror ikke vi skal, men om baby ligger riktig så har jeg sett ufattelig masse flotte bildervet ikke om alle tilbyr det, men plutselig så jeg ei på Facebook som la ut et bilde av sønnen sin i magen, hvor bildet så helt virkelig ut. Lurer på om det kalles 4d, var vertfall helt sinnsykt bilde
To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14![]()
Vi tenkte vi skulle bestille til først i oktober sånn 28+2/3. Men det er jo en hel mnd etter deg xDJeg har bestilt. Skal 4 september. Da er jeg 27+2.
4D er filnsnutt/video. Det bildet er 3D.
♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Vi ville ikke først. Synes det ser ekelt ut. Men etter oul. Så må vi! Må se jenta vår. Vi var enig om det før vi kom til skranken etter oul. Hun er så skjønn. Bare må..Syns 3d er litt freaky jegskjønner hvorfor folk gjør det og er jo moro men litt skummelt
hehe
<3 VinterPrinsesse <3
Enig om at det er unødvendig. Er vi begge her. Men kan være once in a lifetime. Og er vårt første. Å så elsker vi duppeditter og nye ting.4D betyr bare 3D pluss tid (altså video og ikke stillbilde) tror jegSå så lenge det er et stillbilde er det 3D..
Har ikke bestilt time, har litt lyst, men mannen mener det er unødvendig, og jeg er litt enig med han også. Vanskelig![]()
jeg hadde ikke klart å ikke vite xD men detcer meg xD utolmodigSkulle ikke men nå har jeg ikke klart å slå meg til ro med å ikke vite kjønn![]()