3D

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Dette har kanskje vært oppe før, men når vil dere anbefale å ta 3D UL?

Når jeg sku bestille så sto det at dem anbefaler 3D ul fra uke 24-34! :)

Ja, Hvis man skal ha fine bilder så må man nok vente til etter uke 28. Men hvor skal/har dere bestilt 3D timen??

Hva med Oslo folk da. Har noen av Oslo damer her som har bestilt og hvor??

Jeg bor rett utenfor Oslo og jeg var på tidlig ultralyd med 3D på Lysakerklinikken og skal dit igjen i uke 28 :)

Hva med Oslo folk da. Har noen av Oslo damer her som har bestilt og hvor??
hvis du gidder å dra til Jessheim er dr Martin lundring ved spesialistsenteret for kvinner dyktig. Og han har nytt ul apparat som er noe av det beste som finnes. Har vært på 3D før flere steder å bildene kan ikke sammenlignes en gang:)

Jeg skal når jeg er 23 uker, rett og slett for at jeg ikke klarer å vente lenger ift å få vite kjønn. Føler meg ikke sikker på det som ble antatt på OUL. Er ikke då viktig med gode bilder for meg, men regner med de har gode sjanser til å se kjønn ;)

Jeg skal når jeg er 23 uker, rett og slett for at jeg ikke klarer å vente lenger ift å få vite kjønn. Føler meg ikke sikker på det som ble antatt på OUL. Er ikke då viktig med gode bilder for meg, men regner med de har gode sjanser til å se kjønn ;) Kan jo fortelle hvordan bildene ble etter jeg har vært der ;)

Skal også på Lysaker, 28mai :)

Jeg skal på Jessheim når jeg er 28 uker akkurat :-) gleeeder meg!

Back
Topp