Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sigrids ultra, jeg skal dit i slutten av mai Ligger midt i stvg sentrumJeg lurer på om vi skal gjøre det i Stavanger
Ja det var der jeg tenkte vært der før?Sigrids ultra, jeg skal dit i slutten av mai Ligger midt i stvg sentrum
Jeg hadde morkaken foran sist og hadde 3D både ved 30 og 32 uker å fikk flotte bilderer vel ved tvillinger de anbefaler før.Dersom du har morkaka foran så er 25-26 best og om du har den bak så tenker jeg rundt uke 28.
Hva med Oslo folk da. Har noen av Oslo damer her som har bestilt og hvor??
hvis du gidder å dra til Jessheim er dr Martin lundring ved spesialistsenteret for kvinner dyktig. Og han har nytt ul apparat som er noe av det beste som finnes. Har vært på 3D før flere steder å bildene kan ikke sammenlignes en gangHva med Oslo folk da. Har noen av Oslo damer her som har bestilt og hvor??
Jeg skal når jeg er 23 uker, rett og slett for at jeg ikke klarer å vente lenger ift å få vite kjønn. Føler meg ikke sikker på det som ble antatt på OUL. Er ikke då viktig med gode bilder for meg, men regner med de har gode sjanser til å se kjønn Kan jo fortelle hvordan bildene ble etter jeg har vært der
Ja var der sist svangerskap også, og var veldig fornøyd med bildene Veldig hyggelig dame som tar seg god tid GLEDER meg!Ja det var der jeg tenkte vært der før?