3D

gladjente

Forelsket i forumet
hei hei :) er det noen her inne som har vært på 3d ultralyd?? det skal jeg idag og er veldig spent. lurer litt på om noen har blitt missfornøyde?? jeg skal kjøpe dvd av 3d ultralyden [:D]

Så heldig, nei, jeg har ikke vært og skal ikke det heller. Du får ha masse lykke til og masse gode bilder[:D]

Hei. Eg var på 4d på onsdag.. det er jo heilt utruleg [:)], så hvis babyen ligge riktig får du skikkelig bra bilder, hos meg låg babyen bra, men så flytta babyen seg med ansiktet mot ryggen og tok hånda forran, tok noen spenst hopp, men det hjalp ikkje så veldig, men det var hvertfall heilt utrulig kjekt å sjå!! Betalte 190 kr for mange bilder og dvd. Det e sååå værdt det [:)]!! Masse lykke til. mvh Åse [:D].

hellu!!
åh masse lykke til idag,du må oppdatere!!! [;)]
vi skal på 3d 11 april,gud som vi gleder oss!!!

ORIGINAL: gladjente

hei hei :) er det noen her inne som har vært på 3d ultralyd?? det skal jeg idag og er veldig spent. lurer litt på om noen har blitt missfornøyde?? jeg skal kjøpe dvd av 3d ultralyden [:D]

trodde man fikk den jeg...at den var med i prisen..
Når jeg ringte dit så virket det som man fikk bilder og en dvd..

har ikke vært på noe 3D men har veldig lyst på 4D..skal bestille....men visste ikke at det gikk an å få med dvd på 3d[8|]Gleder meg sinnsyktttttt til 4d.[:)][:)][:)][:)]

hey. takk for svar. filmen ble ikke som jeg ventet meg, for ungen lå veldig feil, men fikk lov å komme tilbake 17 april og filme mer uten å betale igjen, så han som tok den var veldig snill. fikk greie på at det var en liten gutt der inne da[:D] og er kjempe fornøyd med det. men gleder meg til å filme mer på den filmen jeg allerede har. men til dere som skal ta 3d, så burde dere glede dere[:D] håper ungen deres ligger bra til og at dere får en super bra film.

Back
Topp