3D

Krølle_

Forelsket i forumet
Jeg var innom siden til kvinnedoktoren nå og så de hadde time til 3D imorgen. Har så lyst til å se babyen min igjen.
Har termin 17 juli så jeg er vel nesten 26 uker på vei. Noen som har tatt 3D så tidlig og vært fornøyd med bildene??

bestil då vel :) eg ska om litt mindre enn 2 uker og då e eg 28 uker og gleeeede meg superdupermasse [8D]

Jeg var på 3D UL da jeg var 26+4. Gynekologen sa at det oftest var best resultat i uke 26 og 27 [:)] Blir de for store, kan det være vanskelige å se, da man må ha godt med fostervann rundt for å få tydelige bilder [:)]

men når anbefaler de egentlig at man tar 3d?? jeg har også kjempelyst,men er redd det kansje er for sent nå?? [:o] er 28 uker imorgen..

jeg tok da jeg var 25+5.. angrer ikke på det.. fikk bedre bilder nå enn uke 27+1 med amalie.. 

Jeg tok 3D på tirsdag og var da 26+3, ble kjempe fine bilder :) Bare å bestille!!

ORIGINAL: snartmammaa

ORIGINAL: SiljeV

men når anbefaler de egentlig at man tar 3d?? jeg har også kjempelyst,men er redd det kansje er for sent nå?? [:o] er 28 uker imorgen..

Mellom 24 uker og 34 uker [:)]
men hadde jeg vært deg så hadde jeg bestillt snarest mulig [:)]

ringte og pratet me de nå,og de anbefalte senest å gjøre d i uke 28,for å få best muliig bilder.og de hadde EN time ledig neste uke,så da bestillte jeg den. så da får jeg bare krysse fingrene for at småen viser seg fra sin beste side(og det er ikke ryggen! [8D]) SPENNENDE! [:D]

ORIGINAL: SiljeV

Jeg fikk anbefalt i uke 28 faktisk. Så skal dit på tirsdag. Er da 28+4 da så er litt redd for at det ikke blir så bra bilder, men får krysse fingrene [:)]

mellom uke 24 og uke 28 er sett på som de ideelle sies det

Back
Topp