3D Ultralyd

*Mamma t Gullungene*

Elsker forumet
Nå har jeg bestillt 3D ultralyd [:)] På Nøtterøy mandag 12 juni, er da 27+6 eller noe...
Gleder meg som en lita onge..! Noen flere som tenkt seg å ta en tur..?

Vi var og skulle ta 3D-UL da jeg var i uke 17, ved en privat klinikk.
Begynte med 3D, men gikk over til vanlig UL fordi den var bedre når den lille var så liten og tynn ennå.
Ble anbefalt å komme tilbake ca. i uke 28, for da var det vistnok det idèele tidspunktet for 3D-UL.
Og vi slapp å betale denne gangen da. Så vi skal antagelig bestille ny time etter hvert ja.
Men har allerede tatt flere UL. En i uke 10, èn i uke 14, èn i uke 17 og nå sist i uke 21.
Så denne lille jenta vår er vell dokumentert da. Har film fra UL i uke 14 og 21[:D].
Bor i utlandet, så derfor har jeg ganske mange UL. Skal iallefall ha èn UL til i forbindelse med den vanlige oppfølgingen, men det blir ikke før om ca. 7-8 uker.

Jeg skal også på nøtterøy for å ta ultralyd. Har ikke bestilt enda, men skal gjøre det i morgen. Hvilken uke er det best i? Fikk høre at det var best i uke 24-25, men ser jo at dere skal seinere....

M

Han jeg snakket med på Nøtterøy sa det var best mellom uke 24-30..
Så lenge ikke barnet hadde lagt seg med hodet ned, for da var det vansklig å se det bra el vad man ska si.. 
Ikke så lett å vite det da! Derfor tok vi det sån mittimellom vi..
Gleder meg ihf å jeg håper vi kan få det bekreftet om det er ei lita jente der inne eller ikke [:D]

Jeg skal bestille sånn at vi drar rundt uke 25-26 hvis de ikke har ferie akkurat da!! Hod oss oppdatert om når de har ferie da, Lillemor82!!

Klem, M

jeg skal bestille time på torsdagen.. tenkte å ta meg en tur når jeg drar nedover til moren min 5-9 juni.. typen fleiper med at jeg skal dra helt fra trøndelag til tønsberg for å se barnet[:)] hehe

Har ingen planer om 3D. Synes egentlig at de bildene ser lidt skremmende ut. Men fascinerende teknikk. Forstår godt dere som vil ha 3D....

Nå har jeg bestilt 3D på Nøtterø også. Skal reise nedover den 26 juni. Det passer fint for da har sommerferien begynt, og jeg er ca 26 uker!!

Håper vi får se kjønnet og at den lille filmsnutten vi får gjør at vi blir litt kjent  med lille sprelle inne i magen...

Glede meg SÅÅÅÅÅ mye!!

M

Back
Topp