3D-ultralyd

BabyMama

Glad i forumet
Vi har vært på 3D-ultralyd og sett bilder på storskjerm av babyen inne i magen. En helt utrolig opplevelse! Vi fikk med bilder i farger og live-video på CD-rom. Nurket vårt viste til og med pekefinger til doktoren som undersøkte oss, som dere ser på bildet...[:D]

Takk, det er absolutt å anbefale. Vi var på Majorstuaklinikken i Oslo (de har sikkert tilsvarende i Trondheim) og legen som gjorde undersøkelsen var kjempeflink!!!

Her er enda et bilde [:)]

Åh... heldigrisen! Søt bebis! Jeg å vil ta en 3d lurtitt![;)]
De har ikke slik i Trondheim, har undersøkt litt. De hadde på st.olavs i høst, for da var søs på rutine ul på slik maskin. Hun syntes at hu så igjen trekkene på ungen når den var født! Ganske utrolig!

åå så skjønn[:)]

prøver h*n å sutte på fingeren sin kansje?[:D]

å det er så spenende dette,hvordan ser di ut osv.[:)]

Ååååhhh.... jeg vil å på 3d ul!!!!!! [:)]

ORIGINAL: Stardust

Ja, jeg tror det er et lite suttebilde, dette. Ser dessuten ut som hun ligner faren sin litt. Samme ansiktsform i hvert fall, og biologisk sett kan jo den antagelsen passe ganske bra. Det sies nemlig at babyer i starten ligner på far så han skal kunne identifisere seg med dem og ikke stikke av [;)] 

Jeg vil forøvrig anbefale alle dere som har anledning og som lurer på å sjekke ut 3d-ultralyd, til å gjøre det. Har liksom gjort det hele så mye mer virkelig! Akkurat som om vi har blitt bedre kjent med babyen vår ved å se den i farger og på live-video... Skulle gjerne gjort det igjen, jeg [:)]  

ORIGINAL: BabyMama

ORIGINAL: Stardust

Ja, jeg tror det er et lite suttebilde, dette. Ser dessuten ut som hun ligner faren sin litt. Samme ansiktsform i hvert fall, og biologisk sett kan jo den antagelsen passe ganske bra. Det sies nemlig at babyer i starten ligner på far så han skal kunne identifisere seg med dem og ikke stikke av [;)] 

Jeg vil forøvrig anbefale alle dere som har anledning og som lurer på å sjekke ut 3d-ultralyd, til å gjøre det. Har liksom gjort det hele så mye mer virkelig! Akkurat som om vi har blitt bedre kjent med babyen vår ved å se den i farger og på live-video... Skulle gjerne gjort det igjen, jeg [:)]  
[8|]HVOR MYE KOSTER EN 3D ULLTRALYD SÅNN CA[:@]

Jeg betalte 1000 kr. Litt dyrt kanskje, men da gjorde legen også en grundig anatomisk u.s. på babyen og bekreftet at hun både kan drikke og tisse nå. Han kunne også forutse fødselsvekten sånn ca, noe som er ok å vite litt om på forhånd...  

Er dere sikre på at det ikke finnes i trondheim? Jeg har ei venninne som var på 3D ul
når hun var gravid for litt over året siden.. og jeg bor i nærheten av trondheim...
Spurte ikke om hun var på trondheim eller levanger, men hun var no på en av plassene...
Kan være på en privatklinikk i trondheim og da...

Back
Topp