håpienspire
Bli kjent med forumet
Hei!
Nå er vi såpass langt på vei at jeg lurer på om det er flere som har vært på 3D ultralyd?

Nå er vi såpass langt på vei at jeg lurer på om det er flere som har vært på 3D ultralyd?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kan jeg spørre hvor du var? Og var du fornøyd?Vi var på 3D ultralyd igår. Er 27+3 idag og fikk veldig fine bilder![]()

Var på Volvat Spiren i TrondheimKan jeg spørre hvor du var? Og var du fornøyd?![]()
Veldig fornøyd da hun tok seg god tid til å forklare og få gode bilder. Stiv pris, men vi ønsket å gå dit likevel da lille i magen er laget derJeg var på det i går, 27+2. Fin tid å ta ultralyd på, kan også ta noe senere. Men om det blir bra eller ikke er helt opp til babys plassering akkurat da.Hei!
Nå er vi såpass langt på vei at jeg lurer på om det er flere som har vært på 3D ultralyd?![]()
![]()
Må dere betale for 2 stk da, eller får man ofte tilbud om å komme tilbake hvis det blir mislykket forsøk?Vi var i uke 28, han lå med navlestrengen, hendene og føttene foran ansiktet i seteleie så det ble vanskelig å se noe. Vi skal tilbake i uke 31, da har han forhåpentligvis snudd seg.
Hun sa vi ikke må betale neste gang, men at det da bare blir selve 3D-delen for å sjekke om han ligger bedre til. Jeg hadde ikke forventet at vi fikk komme tilbake igjen gratis, jeg var forberedt på at han kanskje lå feil til. Hun sjekket jo mye i 2D før hun gikk over i 3D så jeg var egentlig veldig fornøydMå dere betale for 2 stk da, eller får man ofte tilbud om å komme tilbake hvis det blir mislykket forsøk?

Vi gjør det egentlig kun for at våre barn på 2 og snart 4 år skal få se lillesøster i magen! Største storesøster skjønner veldig mye, og gleder seg masse