3D ultralyd

LilleSmurf25

*Snart* mor til 3
Aprilspirene 2025
Ble så overrasket over at Sykehuset Kalnes hadde 3D ultralyd da vi var inne på kontroll av morkaken forrige uke.
Så koselig å se fine 3D bilder såpass seint i svangerskapet :Heartred :Heartred :Heartred

Vedlegg

• Picsart_25-03-05_19-48-16-174.jpg
    Picsart_25-03-05_19-48-16-174.jpg
    129,6 KB · Visninger: 48
  • Picsart_25-03-05_19-49-34-381.jpg
    Picsart_25-03-05_19-49-34-381.jpg
    149,8 KB · Visninger: 48
Ble så overrasket over at Sykehuset Kalnes hadde 3D ultralyd da vi var inne på kontroll av morkaken forrige uke.
Så koselig å se fine 3D bilder såpass seint i svangerskapet :Heartred :Heartred :Heartred
Oj, så gøy å få 3D-ultralyd uventet! Så skjønn baby! Spennende å se likheten etter fødsel!

Oj, så gøy å få 3D-ultralyd uventet! Så skjønn baby! Spennende å se likheten etter fødsel!
Ja, det var veldig overraskende og fint :Heartred :Heartred :Heartred
Er spent på hvordan hun ser ut nå. På UL bildene her ser hun veldig ut som pappan sin :Heartred:Heartbigred

Var på vekstkontroll på Kalnes for litt siden og jeg var ikke så heldig:arghh: Veldig misunnelig:smiley-bounce022

Var på vekstkontroll på Kalnes for litt siden og jeg var ikke så heldig:arghh: Veldig misunnelig:smiley-bounce022
Tror det er en av de nye maskinene de har. Den er ikke på alle undersøkelsesrommene tror jeg :happy:
Vi hadde ikke 3D sist kontroll.

Tror det er en av de nye maskinene de har. Den er ikke på alle undersøkelsesrommene tror jeg :happy:
Vi hadde ikke 3D sist kontroll.
Åhh krysser fingrene for at jeg er heldig på neste vekstkontroll da! Han lå nemlig superfint til sist og vi fikk med bilde av munnen og litt av nesen med hjem, så hadde hun hatt mulighet hadde hun sikkert gjort det :D

Nydelig <3 håper kontrollen gikk bra <3 vi fikk også et ok 3D bilde på sist ul i uke 32 (vekstkontroll) skal på ny ul nå til mandagen

Back
Topp