Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, så gøy å få 3D-ultralyd uventet! Så skjønn baby! Spennende å se likheten etter fødsel!Ble så overrasket over at Sykehuset Kalnes hadde 3D ultralyd da vi var inne på kontroll av morkaken forrige uke.
Så koselig å se fine 3D bilder såpass seint i svangerskapet![]()
![]()
![]()
Ja, det var veldig overraskende og fintOj, så gøy å få 3D-ultralyd uventet! Så skjønn baby! Spennende å se likheten etter fødsel!

Ble så overrasket over at Sykehuset Kalnes hadde 3D ultralyd da vi var inne på kontroll av morkaken forrige uke.
![]()
![]()
Veldig misunnelig
Tror det er en av de nye maskinene de har. Den er ikke på alle undersøkelsesrommene tror jegVar på vekstkontroll på Kalnes for litt siden og jeg var ikke så heldigVeldig misunnelig
![]()
Åhh krysser fingrene for at jeg er heldig på neste vekstkontroll da! Han lå nemlig superfint til sist og vi fikk med bilde av munnen og litt av nesen med hjem, så hadde hun hatt mulighet hadde hun sikkert gjort detTror det er en av de nye maskinene de har. Den er ikke på alle undersøkelsesrommene tror jeg
Vi hadde ikke 3D sist kontroll.
Nydelig <3 håper kontrollen gikk bra <3 vi fikk også et ok 3D bilde på sist ul i uke 32 (vekstkontroll) skal på ny ul nå til mandagenBle så overrasket over at Sykehuset Kalnes hadde 3D ultralyd da vi var inne på kontroll av morkaken forrige uke.
![]()
![]()
Åh, så finVekstkontroll her også, uke 34+3 i dag. Frøkna ca 2,2 kg. Tilbake om 2 uker