Skal noen av dere på 3D ultralyd? Når har dere booket i så fall?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk både film og video. Videoen er ikke så lang da, og store deler av den er uklar. Så at det anbefales noe før med morkaken foran, så jeg booket lille julaftenTenker ifra uke 27 som vil være etter den 20.januar engang har aldri vært i 3D/4D er det bare bilde eller får man film?
Hvor mange uker anbefalte de for morkaken foran? Min er lavt liggende foran, så har egentlig booket i romjulenJeg fikk både film og video. Videoen er ikke så lang da, og store deler av den er uklar. Så at det anbefales noe før med morkaken foran, så jeg booket lille julaften
Uke 27 anbefalte de 3D med morkaken foranHvor mange uker anbefalte de for morkaken foran? Min er lavt liggende foran, så har egentlig booket i romjulen
Tror jeg er 26+2 når vi har time, så da beholder jeg den. Sa de noe om at det kanskje ble dårligere bilder? Er enda i tvil om det er verdt det med 3D eller ikkeUke 27 anbefalte de 3D med morkaken foran
Har aldri pratet med de, bare googlet. Men tatt det i uke 27 to ganger tidligere og fått relativt fine bilder da (bortsett fra at våre ikke viste seg SÅ mye frem). Men de legger jo på seg 3 kg til, så er jo ikke helt ulike på utsiden. Disse har jeg fått førTror jeg er 26+2 når vi har time, så da beholder jeg den. Sa de noe om at det kanskje ble dårligere bilder? Er enda i tvil om det er verdt det med 3D eller ikke
Vi ble anbefalt mellom uke 24 og 26, med lavtliggende morkake foran. Var i uke 14 og 22 og fikk søte bilder da også.Hvor mange uker anbefalte de for morkaken foran? Min er lavt liggende foran, så har egentlig booket i romjulen
Så søøøøøteHar aldri pratet med de, bare googlet. Men tatt det i uke 27 to ganger tidligere og fått relativt fine bilder da (bortsett fra at våre ikke viste seg SÅ mye frem). Men de legger jo på seg 3 kg til, så er jo ikke helt ulike på utsiden. Disse har jeg fått før
Hmmmm, får gå i tenkeboksen littVi ble anbefalt mellom uke 24 og 26, med lavtliggende morkake foran. Var i uke 14 og 22 og fikk søte bilder da også.
Mitt bilde nummer to, var med foranliggende morkake og det ble tatt i uke 26+2Hmmmm, får gå i tenkeboksen litt
Fullt forståelig. Er jo dyrt Vi har gjort det med de to første, så føler at tredjemann også bør få 3D-ultralyd bilder i sin minnebok. Litt kjedelig for henne å få mindre enn de to andre bare fordi «vi har gjort det før»Jeg skal ikke på 3D ultralyd, ser ikke helt behovet for det
Ja, det skjønner jeg godt!Fullt forståelig. Er jo dyrt Vi har gjort det med de to første, så føler at tredjemann også bør få 3D-ultralyd bilder i sin minnebok. Litt kjedelig for henne å få mindre enn de to andre bare fordi «vi har gjort det før»
Ååå min ligger bak så det går braJeg fikk både film og video. Videoen er ikke så lang da, og store deler av den er uklar. Så at det anbefales noe før med morkaken foran, så jeg booket lille julaften