3D ultralyd

Vi har hatt to stk allerede, usikker på om vi skal ha flere. Det er vel anbefalt fra uke 24, men vi tok i uke 14 og uke 22. Skulle ha ultralyd bare for å se at alt var fint, men så fikk vi se i 3D også. :Heartblue

Tenker ifra uke 27 som vil være etter den 20.januar engang :) har aldri vært i 3D/4D :p er det bare bilde eller får man film? :p

Tenker ifra uke 27 som vil være etter den 20.januar engang :) har aldri vært i 3D/4D :p er det bare bilde eller får man film? :p
Jeg fikk både film og video. Videoen er ikke så lang da, og store deler av den er uklar. Så at det anbefales noe før med morkaken foran, så jeg booket lille julaften ❤️

Jeg fikk både film og video. Videoen er ikke så lang da, og store deler av den er uklar. Så at det anbefales noe før med morkaken foran, så jeg booket lille julaften ❤️
Hvor mange uker anbefalte de for morkaken foran? Min er lavt liggende foran, så har egentlig booket i romjulen :nailbiting:

Tror jeg er 26+2 når vi har time, så da beholder jeg den. Sa de noe om at det kanskje ble dårligere bilder? Er enda i tvil om det er verdt det med 3D eller ikke :bag:
Har aldri pratet med de, bare googlet. Men tatt det i uke 27 to ganger tidligere og fått relativt fine bilder da (bortsett fra at våre ikke viste seg SÅ mye frem). Men de legger jo på seg 3 kg til, så er jo ikke helt ulike på utsiden. Disse har jeg fått før

Vedlegg

• IMG_8317.jpeg
    IMG_8317.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 43
  • IMG_7376.jpeg
    IMG_7376.jpeg
    177 KB · Visninger: 41
Hvor mange uker anbefalte de for morkaken foran? Min er lavt liggende foran, så har egentlig booket i romjulen :nailbiting:
Vi ble anbefalt mellom uke 24 og 26, med lavtliggende morkake foran. Var i uke 14 og 22 og fikk søte bilder da også.

Har aldri pratet med de, bare googlet. Men tatt det i uke 27 to ganger tidligere og fått relativt fine bilder da (bortsett fra at våre ikke viste seg SÅ mye frem). Men de legger jo på seg 3 kg til, så er jo ikke helt ulike på utsiden. Disse har jeg fått før
Så søøøøøte :Heartred

Jeg skal ikke på 3D ultralyd, ser ikke helt behovet for det :D
Fullt forståelig. Er jo dyrt ☺️ Vi har gjort det med de to første, så føler at tredjemann også bør få 3D-ultralyd bilder i sin minnebok. Litt kjedelig for henne å få mindre enn de to andre bare fordi «vi har gjort det før» ❤️

Ååå :D min ligger bak så det går bra :D

Back
Topp