3D ultralyd

Ariell98

Glad i forumet
Skuddårsspirene 2024
Er det noen her som planlegger å ta 3D ultralyd ila svangerskapet? :)
De som vurderer det (eller som har prøvd i tidligere svangerskap), hvilken uke tenker dere er best?
 
Er det noen her som planlegger å ta 3D ultralyd ila svangerskapet? :)
De som vurderer det (eller som har prøvd i tidligere svangerskap), hvilken uke tenker dere er best?
Ja :) Min gyn sa jeg skulle bestille time rundt uke 25 :)
 
Vi blir nok å droppe det denne gangen. Tok forrige svangerskap, rundt uke 26/27. Selv om opplevelsen var veldig fin å se på skjermen, så fikk vi ingen gode bilder, og jeg synes ungen ligna mest på en sviskeform av sin oldemor :laughing002 Sparer kronene denne gangen.
 
Vi tok nå denne uken 29+5 og jordmoren var veldig fornøyd med bildene våre og ville bruke de på hjemmesiden sin ☺️ sist tror jeg vi tok i uke 29/30 og de ble også super bra ☺️
 
Tror jeg har tatt rundt uke 27 tidligere. Hvorvidt det blir bra bilder varierer av flere faktorer. Ene ungen ville kun vise frem kjønnsleppene :bag: så måtte gå meg en tur da hun hadde fjeset inn mot ryggen min. Etterpå fikk vi litt bedre bilder, men så fant hun ut at hun skulle trykke hodet oppi morkaka (som lå på fremre vegg), så helt bra ble det ikke. De andre har "bare" kost med navlesnora
 
Forrige svangerskap tok vi 3D-ul i uke 26. var veldig fornøyd, ble veldig koselige bilder :)
Skal nok ikke gjøre det denne gangen. Er ingen som tilbyr det her vi bor, så må evt reise langt. Og det skal vi allerede gjøre for en ul nå i uke 12. Dessuten vil vi ikke vite kjønnet nå, så like greit med kun sort/hvitt-bilder vi ikke skjønner så mye av :laughing002
 
Back
Topp