3D ultralyd

Sumsum

Glad i forumet
Himmelbarn
Junibollene 2023
Julibarna2024☀️
Noen som har hatt/skal? :) håper ikke det allerede finnes en slik tråd i gruppa:hilarious: her har vi vært 2 forsøk men bebis ligger med hodet godt plantet ned og morkake foran ansiktet. Så ble desverre ikke brukbare bilder:shy: 29+2 idag. Storesøster hadde myye hår da hun ble født, og det så vi på 3D men det var i uke 32 ca. Kunne se litt hår nå men ikke mye. Er det for tidlig eller tror dere han får lite?:hilarious:
 
Tok 3d ultralyd når jeg var 27+0 og hun hadde fått hår allerede da. Både jeg og samboer ble født med mye hår, så regner med hun kommer med stor hårmanke :joyful: Lille våres lå litt gjemt, men jordmor brukte god tid. Fikk tilsammen rundt 80 bilder og video, samt at hun kontrollerte at alt var som det skal :)
 
Eg har fått sett i 3D på vekstkontroll kvar gang :)
Korleis ser du om babyen har hår egentlig?
De kan zoome inn eller noe, blir godt synlig. Ser ut som hårstrå som står ut fra hodet:)men er kanskje avhengig at de ikke ligger helt inntil noe for å se?
 
Var på vektkontroll og hun har 3D så alle bildene jeg får med hjem var i 3D sist i uke 28+3. Hun sa hun så han hadde masse hår :angelic:
 
Back
Topp