Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei. Vi har bestemt oss for å dra på privat 3D ultralyd. Men lurer på hvor det er best? Noen som har noen erfaringer?
Sandvika, Oslo, Drammen området??
Vi skal på ultralydklinikken i Drammen nå på onsdag. Den ligger i samme lokalene som et av hotellene på Strømsø. Han kommer anbefalt fra et vennepar og jeg var der på tidlig ultralyd selv, i september. Veldig flink, hyggelig og effektiv. Han har masse erfaring og gjør en veldig vra jobb. Fikk masse fine bilder da, så håper bare frøkna vil vise seg frem nå også.
Hei. Vi har bestemt oss for å dra på privat 3D ultralyd. Men lurer på hvor det er best? Noen som har noen erfaringer?
Sandvika, Oslo, Drammen området??
Har vært på FAM klinikken i Oslo. Dyktig dame som tar ultralyden. Du får fine bilder og dersom baby ikke ligger som h*n skal så får du komme tilbake gratis etter at baby har snudd seg for å ta nye bilder. Hun tar også å går over og sjekker at alt er bra med den lille, jeg fikk til og med vite hvor stor hun regner med at baby blir til fødsel og hvor mye baby veier nå. Du får også 20% avslag om du viser helseoversiktsappen (står om det inne på Helseoversikt).
Anbefaler denne klinikken da hun tar alle spm du har særiøst og samtidig som hun tar bildene så er hun opptatt av at babyen har det bra og tar en sjekk over alle organer
Jeg fikk noen bilder på papir, resten på en link ink en video av babyen.